سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

مادر

هر چه دارم از تو دارم مادرم ای نازنین

سایه لطفت مداوم ای تو خوب و برترین

مهر و ایثار تو در طول تمام زندگی

نور امید دل تارم شده ای بهترین


علی واعظ بزرگی


میلاد حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) و روز مادر مبارک


چشم بیمار تو

چشم بیمار تو شد باعث بیماری ما
به مسیحا نرسد فکر پرستاری ما

تا ز بندت شدم آزاد ، گرفتار شدم
سخت آزادی ما بند گرفتاری ما
  ادامه مطلب ...

آتش دوزخ نسوزاند دل بـی درد را

دل ز شوق گریه ای مستانه می سوزد مرا         
عاقلان ! رحمی که این دیوانه می سوزد مرا

 آتش دوزخ نسوزاند دل بـی درد را
ساقی مجلس به یک پیمانه می سوزد مرا
 

ادامه مطلب ...

نگاه یاران

از نگاه یاران به یاران ندا می رسد
دوره رهایی، رهایی فرا می رسد

این شب پریشان، پریشان سحر می شود
روز نو گل افشان، گل افشان بما می رسد
  ادامه مطلب ...

بانوی دو عالم

وفات جانسوز بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) تسلیت باد

من دل سپرده بودم

من زنده بودم اما انگار مرده بودم
از بس که روزها را با شب شمرده بودم

یک عمر دور و تنها ، تنها بجرم این که
او سَرسپرده می خواست ‚ من دل سپرده بودم
  ادامه مطلب ...