سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

شادباش

نوروز یعنی امید به تازه شدن و آغازی دوباره



فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه پارسی زبانان دنیا بویژه هم میهنان گرامی شادباش می‌گویم


چهره هاتان چون گل، دلهاتان همه سبز، خنده بر لب هاتان، روزهاتان بهروز، زندگی تان پیروز

بهار غمگین

بهار آمد گل و نسرین نیاورد
نسیمی بوی فروردین نیاورد
پرستو آمد و از گل خبر نیست
چرا گل با پرستو همسفر نیست
چه افتاد این گلستان را ، چه افتاد
که آیین بهاران رفتش از یاد؟
چرا مینالد ابر برق در چشم؟
چه میگرید چنین زار از سر خشم؟

ادامه مطلب ...

چه گوارا

شاد بودن تنها انتقامی است که از زندگی می‌توان گرفت

جایگاه رفیع

یک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد .الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت .
ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد. ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید. هر کاری کرد الاغ از پله پایین نیآمد. ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد ، که استراحت کند.

ادامه مطلب ...

دزد مال و درد دین

گویند روزی دزدی در راهی، بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود.
آن شخص بسته را به صاحبش برگرداند.
او را گفتند: چرا این همه مال را از دست دادی؟
گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند.
و من دزد مال او هستم، نه دزد دین. اگر آن را پس نمیدادم و عقیده صاحب آن مال، خللی می یافت؛ آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است

منبع: ایمیل گروه ریور

دلتنگی

دلم خیلی گرفته 

خدایا کمکم کن

دیکتاتور

امروز تو سایت آینده خوندم که قذافی دستور تخریب تاسیسات نفتی لیبی رو صادر کرده. خدایا این دیکتاتورها چی از جون مردم می‌خوان؟؟؟؟!!!!