سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

ملی شدن صنعت نفت

روز ملی شدن صنعت نفت مبارک.

گرامی باد یاد و خاطر دکتر محمد مصدق و یاران صدیقش

طنز/ رئیس جمهور سابق می داند چند امام داریم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمدی نژاد در ورامین گفته است: خاک بر سر سیاستمداری که از دور دستور می‌دهد.

بعد از انتشار این بخش از سخنان احمدی نژاد و جیغ و کف و هورای بخشی از مردم ورامین که به استقبال وی رفته بودند، رسانه های خاک بر سر داخلی دست در دست رسانه های خاک بر سر خارجی، به انتشار گسترده این بخش خاک بر سری از اظهارات رییس جمهور میلیونی نهم و دهم پرداختند.

در پی این اتفاق، معجزه هزاره سوم صبح امروز در جمع همسایه های محل و در ساختمان نانوایی سنگکی نارمک توضیحاتی در خصوص این هجمه بی سابقه علیه رییس دولت پاکدستان ارائه کرد.
 
ادامه مطلب ...

باز هم چهارشنبه سوری

باز هم چهارشنبه سوری

نمی دانم چرا مراسم چهارشنبه سوری را که جشنی زیبا و دلنشین همراه با پریدن از روی آتش، قاشق زنی و صرف آجیل و شیرینی و تنقلات بودرا به چنان مراسم هولناک و رعب آوری تبدیل کردیم که امکان عمومی و فروشگاهها و ... از ترس آسیب دیدگی و خسارت به سرعت تعطیل می شوند و مردم عادی سعی می کنند زودتر خود را به منزل برسانند تا در امان باشند و خانواده ها نگران فرزندانشان هستند و نهایتا هر سال تلفات زیادی شامل مرگ و میر و نقص عضو و سوختگی و ... به بار می آید.


به راستی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟



چهارشنبه سوریتون مبارک و آرزوی کمال تندرستی و شادکامی برای تک تک مردم  پارس

بانوی دو عالم

رحلت بانوی دو عالم، ام ابیها، همسر مولا، حضرت فاطمه زهرا تسلیت باد

باب کرم

چو دل تنگ است و می سوزد برایت

همیشه می پرد سوی سرایت

نگاهی با من از باب کرم کن

که تا عمری کنم هر دم دعایت




علی واعظ بزرگی

94/12/17

غوغای درون

گرمای دلم حاصل خورشید تو باشد

لبخند لبانم اثر روی تو باشد

بر من نگهی کن که دلم تاب ندارد

غوغای درونم اثر شور تو باشد



علی واعظ بزرگی

سراب

الا ای دلبر مست و خرابم

الا ای ماه من، شاه و صوابم

دمی بر من نگاهی کن خدا را

جهان بی تو مرا باشد سرابم


علی واعظ بزرگی

94/12/17