سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

تبریک

قال رسول الله (ص):

اِنـّی بُعِثتُ لِاُتَمِّمَ مَکارِمِ الاَخلاق


همانا که من برای تکمیل مکارم اخلاقی مبعوث شدم


بر اساس حدیث فوق، برادر و خواهر عزیز، توجه کنید که در صورت عدم رعایت اخلاق و مسائل اخلاقی، شما به راه و رسم و سنت پیامبر اعظم عمل نکرده اید. پس بیایید از امروز برای رعایت مسائل اخلاقی، بیشتر تلاش کنیم.



میلاد با سعادت حضرت محمد ابن عبدالله (ص) بر همه مسلمین خجسته باد

این دل دیوانه به خونم کشد

ای همه ی هستی من ز آن تو
جان و دلم بسته ی پیمان تو

عشق به سر حد جنونم کشد
این دل دیوانه به خونم کشد
  ادامه مطلب ...

من کجا؟ باران کجا؟

من کجا، باران کجا و راه بى پایان کجا
آه این دل دل زدن تا منزل جانان کجا

اى حریر از شانه هایت ریخته تا راه من
عطر خوبت را بگو آخِر کنم پنهان کجا
  ادامه مطلب ...

هشتمین امام

شهادت جانسوز هشتمین اختر تابناک آسمان امامت را بر همه شیعیان عزیز خصوصا هم میهنان گرانقدرم تسلیت عرض می نمایم.

قیصر امین پور

سالروز درگذشت شاعر توانای معاصر، قیصر امین پور گرامی باد

28 صفر

رحلت رسول گرانقدر اسلام حضرت محمد ابن عبدالله (ص) و شهادت جانسوز دردانه اش حضرت حسن ابن علی (ع) را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمایم