سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

حکایت جالب لعنت بر شیطان!

به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان!» لبخند زد.

پرسیدم: «چرا می خندی؟»

پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام می گیرد»
 
ادامه مطلب ...

زنجیر عشق

یک روز بعد از ظهر وقتی اسمیت داشت از کار برمی گشت خانه، سر راه زن مسنی را دید که ماشینش خراب شده و ترسان توی برف ایستاده بود. اون زن برای او دست تکان داد تا متوقف شود. اسمیت پیاده شد و خودشو معرفی کرد و گفت من اومدم کمکتون کنم. زن گفت صدها ماشین از جلوی من رد شدند ولی کسی نایستاد، این واقعا لطف شماست.

وقتی که او لاستیک رو عوض کرد و درب صندوق عقب رو بست و آماده رفتن شد، زن پرسید: «من چقدر باید بپردازم؟»
  ادامه مطلب ...

طنز : ماجرای عجیب روز پایانی لیگ برتر!


علی هدیه لو در ستون طنز روزنامه قانون در خصوص اتفاقات روز پایانی لیگ شعری سرود.
 
عرض خواهم نمود بعد سلام/ لیگ برتر که جمعه گشت تمام
 
لیگ مرموز و موزماری بود/ لیگ بسیار نکته داری بود
 
اولش آن وزیر «باتدبیر»! / با تمام تلاش، شد پیگیر
 
که نماید به تیم «پرسپولیس»/ آنچنان که تزار با تفلیس
  
ادامه مطلب ...

۸ روش پیشگیری از آرتروز زانو

آرتروز زانو بیماری شایعی است که احتمالا خودتان یا یکی دو نفر از بستگان میانسال شما هم به آن مبتلا هستند.بیمارانی که مدام از درد شکایت می‌کنند و متاسفانه گاهی کار چندانی هم از دست پزشکان ساخته نیست، پس قبل از واقعه باید به فکر چاره بود.

مفاصل ما ظرفیت محدودی دارند و کار کشیدن زیاد از آنها نتیجه‌ای جز تخریب ندارد. مهم‌ترین عامل بروز آرتروز، سبک زندگی ناسالم و عادت‌‌های حرکتی غلط است.البته بروز آرتروز زانو در میانسالی قطعی است و در تصویربرداری از زانوی همه سالمندان درجه‌هایی از آن دیده می‌شود، اما ممکن است هیچ علامتی نداشته باشد.
  ادامه مطلب ...

روز فردوسی

روز فردوسی بزرگ خجسته باد

وقتی «خندوانه» رامبد جوان هم انتخاباتی می شود!

اکبر منتجبی نوشت: این واقعا فاجعه است که تنها برنامه پر بیننده تلویزیون خندوانه باشد. برنامه‌ای که فصل اول آن موفق بود و فصل دوم آن، هم افت کرده و هم انتخاباتی شده است.

به گزارش «انتخاب»، در ادامه این متن آمده است: از الان پای کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات مجلس به این برنامه باز شده است. یک شب حسینی وزیر ارشاد احمدی نژاد و یک شب هم دبیر نواصولگرایان. باید منتظر ضرغامی ها و چهره های دیگر هم باشیم تا از این تخم مرغ شانسی بالاخره چند نفری رای بیاورند و به مجلس راه پیدا کنند. نمونه چنین برنامه ای صندلی داغ بود که خوب شروع شد و بعد ابزار سیاسی شد. آقای قالیباف هم با لباس نظامی به آن برنامه پاگذاشت و پایان فصل لباس نظامی را از تن بیرون آورد تا سیاستمدار شود و رییس دولت. که البته بخت با او یار نبود.
 
ادامه مطلب ...

به «ملعون‌ترین شهر اروپا» خوش آمدید!

جادوگری، چشم شیطانی و کودکانی با دو قلب و سه شش همگی با نام این شهر گره خورده‌اند: به «ملعون‌ترین شهر اروپا» خوش آمدید. این شهر آن‌قدر بدنام است که ایتالیایی‌ها مایل نیستند حتی اسم آن را به زبان بیاورند.
 

به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، نوزادانی که با دو قلب و سه شش به دنیا می‌آیند، زمین‌لرزه‌های ناگهانی و تصادفات رانندگی بی‌دلیل در میان خرابه‌های شبح‌زده باعث شده تا برخی بگویند این شهر ایتالیایی «ملعون‌ترین شهر اروپا» است.

 

ادامه مطلب ...