سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

ای تپش های تن سوزان من

ای شب از رویای تو رنگین شده
سینه از عطر تواَم سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش
شادیم بخشیده از اندوه بیش
همچو بارانی که شوید جسم خاک
هستیم زآلودگی ها کرده پاک
  ادامه مطلب ...

بوی وصال تو

جانا ز فراق تو این محنت جان تا کی
دل در غم عشق تو رسوای جهان تا کی

چون جان و دلم خون شد در درد فراق تو
بر بوی وصال تو دل بر سر جان تا کی
  ادامه مطلب ...

آبان 98

یکسال از حوادث خونین آبان سرد 98 گذشت و همچنان حاکمان جامعه در برابر آن سکوت اختیار نموده اند. ریخته شدن تعداد زیادی از هموطنان که متاسفانه هنوز آمار دقیقی از آن در دسترس نیست و زندانی و اعدام شدن عده ای دیگر و همچنین تعدادی مفقود الاثر، حاصل اشتباه بزرگ و دهشتناکی بود که برای تغییر قیمت بنزین رخ داد. اشتباهی که علاوه بر مسایل فوق، سرآغاز رشد وحشتناک قیمت ها و افزایش بی سابقه تورم و فقیرتر شدن قسمت اعظم مردم کشوری شد که ثروتهای بیشماری دارد، از منابع طبیعی و معدنی گرفته تا مناطق تاریخی و باستانی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، مناظر طیبعی فوق العاده و کم نظیر و ...

  ادامه مطلب ...

رفتار دستت

عاشق شدم بر مستی چشمان مستت

زندانی عشقت شدم در بند و بستت

با بوسه ای مهمان نما این عاشق زار

ای شیشه عمر من و رفتار دستت


علی واعظ  بزرگی

990816

فانوس شب تار

مهتاب شب تارم، ارکیده خمارم

جذاب ترین سیما، سرمایه پندارم

با گوشه چشمی بازمرهم بنه بر زخمم

بی تاب شدم یارا، فانوس شب تارم


علی واعظ بزرگی

990816

شتاب رفتن

گفتی شتاب رفتن من از برای توست
آهسته تر برو که دلم زیر پای توست

با قهر میگریزی و گویا که غافلی
آرام سایه‌ای همه جا در قفای توست
  ادامه مطلب ...

میلاد رسول رحمت

میلاد پر سعادت رسول رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) بر عموم مسلمین مبارک باد



متاسفانه عده ای به نام دین انواع فجایع را انجام می دن و در کمال تاسف، عده ای بیشتر این فجایع رو به نام اسلام می نویسن و سعی در تخریب و تخطئه دین دارن.

  ادامه مطلب ...