سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

کارتخوان

نظام پزشکی درخواست کرده به علت اینکه پزشکا کار با کارتخوان رو بلد نیستند به اونا وقت بیشتری داده بشه. یکی نیست بگه عزیز من مگه میخوای با شاتل فضایی کار کنی؟
لا اقل بهونه بهتری بیارید...
چرا انتظار دارید یه پزشک که درآمدش بعضا دهها برابر یک کارگر یا کارمند ساده است، مالیات نده در حالیکه کارمند و کارگر هنوز حقوق نگرفته مالیات ازشون کم میشه.

ولایت امیر المومنین علی (ع)

الحمد لله جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابیطالب



عید سعید غدیر خم بر همه شیعیان مبارک باد

28 مرداد

هر سال در 28 مرداد یاد و خاطر بزرگمرد صحنه سیاست و حکومت، دکتر محمد مصدق را گرامی می داریم که با کودتایی آمریکایی و در غفلت مردم و کوتاهی (اگر به آن خیانت نشود گفت) روحانیت، ساقط گردید. مردی وطن پرست، مومن، خداجو، کاربلد و با سواد که در شرایط امروز به مشابهش بسیار محتاجیم. 28 مردادحکومت پهلوی را از مشروطه به سمت دیکتاتوری سوق  داد که نهایتا منجر به انقلاب 57 گردید.

عید قربان

دهم ذی الحجه روز عید سعید قربان مبارک باد که یادآور قربانی کردن نفس اماره در مقابل ایزد یکتاست

لاین سمت چپ

سلام
لاین سمت چپ بزرگراهها در کشورهایی که فرمان خودرو در سمت چپ قرار دارد، مثل کشور عزیزمان، به لاین سبقت معروف است و در همه جای دنیا خودروهایی که در دیگر لاین ها در حال تردد هستند از این لاین برای سبقت گرفتن از خودروی جلویی استفاده کرده و مجدد به لاین سابق خود باز می گردند. به همین خاطر این لاین خلوت تر از سایر لاین هاست. ولی متاسفانه در کشور ما بر عکس است.

 


 

عده ای اعتقاد دارند عبور از لاین سمت چپ بزرگراه کلاس دارد یا باعث خیر و برکت می شود و به همین دلیل به محض ورود به بزرگراه در اولین فرصت خود را به این لاین رسانده و به هیچ وجه حاضر به خروج از آن نیستند مگر زمانی که بخواهند از بزرگراه خارج شوند که در آن هنگام هم سعی می کنند تا آخرین لحظات در لاین سبقت باقی مانده و با یک حرکت اریب خطرناک در کسری از ثانیه چند لاین را قطع کنند و به خروجی برسند.

هموطن اگر دوست داریم کشورمان از نظر فرهنگی پیشرفت کند که زیر ساخت سایر شاخص های توسعه است، باید از خود شروع کنیم. در رانندگی و نیز سایر امور زندگی حقوق دیگران را رعایت کنیم تا حقوقمان رعایت شود. آگاه باشید که خدای متعال تنها حقی را که به هیچ عنوان نمی بخشد حق الناس است مگر از صاحب حق رضایت بگیرید.