سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

29 اسفند

29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت و همچنین یاد و خاطر مرحوم دکتر محمد مصدق گرامی باد

هوای عشق

هوای عشق رسیده است تا حوالیِ من
اگر دوباره ببارد به خشکسالیِ من

مگر که خواب و خیالی بنوشدم ورنه
که آب می‌خورد از کاسه‌ی سفالیِ من؟
  ادامه مطلب ...

پـــــــــــــــــدر

بوسه بر دستان تو چون سجده بر پروردگار

ای که موهایت سپید از گردش این روزگار

سایـه ات باشـد مداوم بر سرم بـابـای من

تـک تـک ایــام عمــرم دارم از تـو یــادگـار


 

ادامه مطلب ...

قوه قضاییه و فضای مجازی

در حالیکه به علت شیوع ویروس کرونا مدارس که امسال تعطیلات زیادی بابت آلودگی هوا، نا آرامی ها و برف و یخ بندان داشته اند، مجددا تعطیل شده اند  و زمان بازگشایی آنها نامعلوم بوده و به احتمال فراوان تا آخر تعطیلات نوروز و حتی پس از آن می باشد، و برخی مدارس شروع به تشکیل کلاس های آنلاین از طریق فضای مجازی و خصوصا تلگرام کرده اند، قوه قضاییه مجددا استفاده کنندگان از تلگرام را تهدید نموده است.

  ادامه مطلب ...

پرسپولیس - سپاهان

دیشب صحبت های طرفین دعوا در بازی پرسپولیس و سپاهان را شنیدم. به نظرم طرف اصفهانی از شرایط موجود در جامعه قصد سوء استفاده را داشته می خواسته از طریق فشار هوادارن، بازی را لغو کند تا در زمان دیگر هم مصدومانش برسند و هم با تماشاگر بازی برگزار شود. اینکه تیمی بخواهد از طریق روابطی که دارد قانون را دور بزند، عین رانتخواری است و کاش چنان محکم با ایشان برخورد شود که دیگر کسی جرات اینگونه کارها را به خود ندهد.

  ادامه مطلب ...

مهندس

روز مهندس بر تمام مهندسین ایران زمین خجسته باد. به امید روزی که مهندسین میهنم به جایگاه واقعی خود در ساخت زیر بناهای مورد نیاز جامعه برسند و کشور را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت نمایند.