سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

جشن پیروزی

دیروز روز بزرگی بود. علیرغم مشکلات فراوان و هوای گرم، مردم ساعت ها در صف ایستادند تا برای 4 سال آینده کشورشان تصمیم بگیرند. در این فرآیند چند چیز را باید با دقت بیشتری بررسی کرد:

1- نه اکثریت به افزایش یارانه نقدی و غیر نقدی.

2- نقش کاملا موثر فضای مجازی در تبلیغات، پاسخ به ادعاها، گردهم آوری هواداران و تشویق رای ها خاکستری.

3- باور پذیری طلب مطالبات در صورت اتحاد مردم.

4- بررسی سوابق اجرایی داوطلبان توسط مردم.

  ادامه مطلب ...

دکتر حسن روحانی

برای داشتن فردایی بهتر برای خودم ، فرزندانم و میهنم به




دکتر حسن روحانی




رای می دهم.

میلاد منجی


السلام علیک یا اباصالح


میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود مبارک باد

یکتای من

یکی گل از دیار جنت سبز

خدا دادش به من در یک زمستان

بر او نامی نهادم بس یگانه

چو  بودش مهربان مانند باران

گل من نام یکتا دارد و دل

به سویش می رود هر لحظه هر آن

به یمن بودن پر مهر و نازش

همی خندان شوم در جمع یاران




تقدیم به یکتای عزیزم

علی واعظ بزرگی

آواره


ای عشق مرا زیر و زبر خواهی کرد

از غصه مرا تو خون جگر خواهی کرد

ای کاش مرا به دل نبودی ای عشق

آواره ز شهر و دربدر خواهی کرد

درد هجر

مرا دردیست در سینه ز هجر یار مدهوشم

همان یار سیه پوشی که در وصلش همی کوشم

بر این دردی که دارم من نباشد هیچ دارویی

که جام شوکرانم راهمی باید که من نوشم.

با کارگران معدنت می گریم


در عمق زمین به شیونت می گریم

سنگم که به دل بریدنت می گریم

ای میهن زرخیز فقیرانه من

با کارگران معدنت می گریم



شهرام میدری



عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تنی چند از کارگران زحمتکش معدن در سانحه ریزش معدن در استان گلستان