سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

عماد صفی یاری

مرگ پسر بچه ای در اواخر بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی، شوک دیگری را به فوتبال دوستان پس از خود سوزی و مرگ دختر آبی وارد کرد. در مورد حادثه برق گرفتگی تمام دیروز را فکر کردم و نتیجه را به عرض می رسانم:

  ادامه مطلب ...

امام حسین (ع)

السلام علیک یا ثارالله 

خدایا چگونه می شود مهربانترین مردمان که حتی برای قاتلینش طلب بخشش مب کند را بدین گونه ناجوانمردانه و در نهایت قساوت به شهادت رسانند؟ خدایا چطور می شود که حسین (ع) را که پیامبر اکرم سید جوانان اهل بهشت خواندش، الله اکبر گویان و به طمع بهشت و به عنوان حمایت از دین جدش سر از بدن جدا کنند؟ خدایا چرا این مردمان لحظه ای فکر نکردند تا حق را از باطل و فرشته را از اهریمن تمیز دهند؟ خدایا ...

 
ادامه مطلب ...

شاه نعمت الله ولی

خوش آب حیاتی است روان در نظر ما
عالم همه سیراب شد از رهگذر ما

از دیدهٔ ما آب روانست به هر سو
امید که جاوید بماند اثر ما
  ادامه مطلب ...

تاکسی اینترنتی

شخصا از زمان راه اندازی تاکسی های اینترنتی از آنها استقبال نموده و سفرهای زیادی را با آنها در تهران و شهرستان ها رفته ام. اوایل رانندگان بسیار مرتب و خوش برخورد و خودروهایشان تمیز بود. اما با ثبت نام فله ای راننده، مشکلات جدید رخ نمایان کرد. برخی از مشکلات حادتر را حتما در رسانه ها و فضای مجازی دیده اید. اما برخی دیگر را در اینجا عرض می کنم:
1- بعد ظهر ها از مرکز شهر به سمت حاشیه شهر خصوصا به سمت غرب بسیار سخت می توان تاکسی اینترنتی گیر آورد. تصور کنید به خیال اینکه با استفاده از این تاکسی ها به راحتی می توانید سفر کنید از خودروی خود استفاده نکنید و به هنگام بازگشت، درگیر پیدا کردن تاکسی شوید درحالیکه دهها تاکسی اینترنتی را اطراف خود مشاهده می کنید.

  ادامه مطلب ...

داریوش اسد زاده

داریوش اسد زاده نازنین هم از بین ما رفت. روحش شاد و یادش گرامی