سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

عید شما مبارک

دل را زغبار تن بشوئید
بشارت بادتان این عید نوروز




سالی سرشار از خیر وربرکت و سلامت برای همه ملت ایران آرزومندم

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری رسمی قدیمی در سرزمین پارس است که طی آن چند روز مانده به حلول بهار و سال نو، بدی هایمان را به آتش می سپردیم و تازه و شاداب به استقبال بهار می رفتیم. مراسم چهارشنبه سوری در قدیم شامل جمع شدن اقوام دور هم و صرف آجیل مخصوص چهارشنبه سوری، جشن و پایکوبی، پریدن از روی آتش، قاشق زنی و امثالهم بوده است.

   ادامه مطلب ...

میلاد

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مبارک باد

مادر

گر من ببوسم یک نفس آن دست و پای خسته را

جبران نمی گردد دمی آن زحمت پیوسته را

در جای جای زندگی عشقت نثارم کرده ای

بر من ببخشا مادرم، بین دسته و پای بسته را


علی واعظ بزرگی

96/12/17


روز مادر به تمامی مادران زحمتکش و فداکار خصوصا مادر عزیزم که همه چیزم در زندگی از اوست، مبارک

همچنین روز زن بر همسر گرانقدرم که سالها در کنارم پستی و بلندی های زندگی را تحمل نمود، خجسته باد.

دل آهنین

از شراب چشم تو من مست مستم نازنین

خالقت را من دمادم می فرستم آفرین

کاش می شد نرمتر باشی تو با من ای عزیز

گوئیا در سینه داری یک دلی بس آهنین



علی واعظ بزرگی

96/12/14

14 اسفند

14 اسفند سالروز وفات دکتر محمد مصدق سیاستمدار وطن پرست ایرانی گرامی باد

دل عاشق

دردا که دلم گشت گرفتار نگاهش

وای از دل عاشق که نشسته سر راهش

دل در قفس سینه تحمل نتواند

شاید دلکم پر کشد از دیدن ماهش

96/12/6

علی واعظ بزرگی