سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

عید فطر

فرا رسیدن عید سعید فطر بر عموم مسلمین جهان مبارک باد

انفجار تروریستی کابل

فاجعه وحشیانه تروریستی مدرسه سیدالشهدای کابل را به ملت عزیز و دردمند افغانستان تسلیت عرض می نمایم. به امید روزی که انواع تروریسم دولتی و غیر دولتی دست از سر جهانیان بر دارد.


#مادر_بلند_شو

بود آیا که خرامان ز درم بازآیی؟

بود آیا که خرامان ز درم بازآیی؟
گره از کار فروبستهٔ ما بگشایی؟

نظری کن، که به جان آمدم از دلتنگی
گذری کن: که خیالی شدم از تنهایی
  ادامه مطلب ...

در سوگ مولا

چون تیغ ابن ملجم بشکافت فرق ایمان

از اسمان منادی فریاد زد هراسان

دیگر فلک‌نبیند مانند او به دوران

((بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران
کز سنگ گریه (ناله) خیزد روز وداع یاران))
   ادامه مطلب ...

ظلمی آشکار از شرکت های دولتی

هولدینگ سرمایه گذاری مسکن شامل شرکت هایی است که در امر ساخت و ساز و انبوه ساری مسکن فعالیت می کنند و عملا بخش دولتی انبوه سازی را رهبری می نماید. قاعدتا این هولدینگ و شرکت های تابعه  می بایست الگوی مناسبی برای بخش خصوصی در ساخت و ارائه مسکن به مردم باشند که الحق در بسیاری از موارد چنین بوده اند. اما در پروژه ای در منطقه 22 تهران که کارفرما تعاونی مسکن تعزیرات حکومتی است و مجری طرح شرکت سامان گستران از شرکت های هولدینگ سرمایه گذاری مسکن، دقیقا بر خلاف مطالب بالا عمل شده است. موضوع و نحوه حساب و کتاب شرکت سامان گستران را با کارفرمایش نمی دانم اما این شرکت و همچنین شرکت نوین پایدار که آن هم از شرکت های توابع هولدینگ فوق است و ساخت یک بلوک از پنج بلوک فعال پروژه را زیر نظر شرکت سامان گستران به عهده داشته است، به ازای بخشی از حق الزحمه خود برای ساخت برج های پروژه، تعدادی از واحدهای در حال ساخت را تملک کرده و به افرادی خارج از تعاونی مسکن تعزیرات به فروش رسانده اند.

  ادامه مطلب ...

اسوه عدالت

سالروز شهادت اسوه عدالت، شجاعت و مردانگی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به عموم شیعیان و دوستدارانش تسلیت و تعزیت عرض می نمایم

روز معلم

گرامی باد دوازدهم اردیبهشت روز معلم بر همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت