سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

بهترین خبر

روزی روبرت دوونسنزو گلف باز بزرگ آرژانتینی، پس از بردن مسابقه و دریافت چک قهرمانی لبخند بر لب مقابل دوربین خبرنگاران وارد رختکن می شود تا آماده رفتن شود.

ادامه مطلب ...

کی مسئول است؟!!!

پس از ۱۱ سال زوجی صاحب فرزند پسری شدند. آن دو عاشق هم بودند و پسرشان را بسیار دوست داشتند. فرزندشان حدوداً دو ساله بود که روزی مرد بطری باز یک دارو را در وسط آشپزخانه مشاهده کرد و چون برای رسیدن به محل کار دیرش شده بود به همسرش گفت که درب بطری را ببندد و آنرا در قفسه قرار دهد.

ادامه مطلب ...

نژادپرستی؟؟؟!!!

در خبرها داشتیم که مسئولان اصفهانی در ابتکاری بزرگ در اعلامیه ای ورود افاغنه رو به پارک کوهستانی صفه در روز سیزدهم فروردین ممنوع کرده اند؟!!!!


در عجبم در کشوری که 2500 سال پیش پادشاهش زیر بنای حقوق بشر را پایه نهاد چگونه این چنین سقوط کرده ایم که پس از 25 قرن بصورت علنی نژادپرستی را ترویج می کنیم!!!!


سالها به ما القا شده بود که اروپائیان نژادپرستند تا اینکه شخصا چند سفر به آلمان، ایتالیا و هلند داشتم. آنچه را که دیدم برایم بسیار عجیب بود. در آلمان انبوه مهاجران ترک، عرب، افغانی، ایرانی و هندی را دیدم که بعضا حتی در برخی شهر ها جمعیتشان از آلمانها بیشتر بود. این مهاجران انواع کمک های نقدی و غیر نقدی را از دولت دریافت می کردند تا زندگیشان بالاتر از خط فقر سپری گردد. به گواه یک هموطن که در حادثه ای ضمن کار آسیب دیده بود، بیمه زندگی بسیار راحتی برایش فراهم کرده بود و هیچ فرقی بین او و یک آلمانی مادرزاد از این حیث قائل نشده بودند.



ادامه مطلب ...

گزارش رسمی

 

بر اساس گزارش رسمی ؛ زندگی خوب و شاد و آرام است

نهراسید گوسفند عزیز! گرگ هم مثل بره ها رام است


بر اساس گزارش رسمی ؛ بهترین سال ، سال جاری بود

پر تحرک ، پر از نشاط و شتاب ، مثل خرکیف و خرسواری بود


بر اساس گزارش رسمی ؛ روزنامه زیاد و آزاد است

شاید از آزادی زیادی ، چند تا روزنامه مازاد است


شاید احساس می شود گاهی پرخوری می کنند مطبوعات

رو به روی لباس شخصی ها ، قلدری می کنند مطبوعات

ادامه مطلب ...

شادباش

عید شما مبارک