سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

امیر مومنان

دلا مولود کعبه سوی ربش رهسپار است

ببین عدل و عدالت را چگونه بی‌قرار است


ایام سوگواری مولای متقیان بر شما تسلیت باد.

تبریک

نیمه رمضان مصادف با میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت، سرور جوانان بهشت، حضرت حسن ابن علی (ع) بر شما مبارک باد

طلوعی دیگر

و دگر بار سحر می‌آید

از پس این شب خوف انگیزم

که ببرده است ز من طاقت و نا

و طلوعی نو در راه است که آن

سینه این شب ظلمت زده را،

که بیافکنده خود را به مثال بختک

بر دل و جان همه مردم شهر،

بدراند باز، بدراند باز

بدون شرح

ماه رمضان فرصتی است که به فقرا و ضعفا فکر کنیم. کسانیکه برای سیر کردن شکم بچه هاشون به مشکل بر می خورن. مردائیکه بعلت فقر و نداری شرمنده روی زن و بچه هاشون می شن. مادرائیکه باید گریه های بچه هاشون رو که هوس خوراکی ساده ای رو کردن، تحمل کنن و سعی کنن که فکر بچه رو منحرف کنن چون توان خرید یک آبنبات ساده رو ندارن ... 

ماه رمضان ماه میهمانی خداست. چه خوبه اگه می تونیم بخش کوچکی از مواهبی رو که خدا به ما عطا کرده به بندگان محتاجش ببخشیم. 

خدایا توفیق عنایت کن. 

آمین

ضیافت ربانی

خدا رو شکر که این فرصت رو به من داد تا یه بار دیگه تو مهمونی بزرگش شرکت کنم. خدایا این توفیق رو هم بده که از این مهمونی با دست پر خارج بشم. رمضان مبارک

صدای دوست

آن صدای آشنا آید به گوش

می‌رباید هردم از دل عقل و هوش

ای فدای نغمه‌ات جان و دلم

می‌سراید شعر تو این دل. خموش

دلتنگی

نازنین دلدارم

دل من طاقت دوری تو را کی دارد؟

مهربان غمخوارم

دیده‌ام ناز تو را کم دارد

باغبان جانم

میوه‌های دل من حال رسیدن دارد