سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

یلدای باستانی

یلدای باستانی و هنگامه پیروزی روشنی و روشنایی بر ظلمت و تاریکی مبارک باد

مشکلاتی که قوانین من در آوردی بانک ها برای مردم ایجاد می کند

خدمات الکترونیک در همه جای دنیا باعث تسهیل و تسزیع در انتقال پول و عدم نیاز به حضور فیزیکی در بانک می شود. حال آنکه در کشور ما هر روز شاهد پسرفت در این زمینه هستیم. از انتظار بعضا بیش از 24 ساعت برای واریز وجوهی که بوسیله مشتری از طریق کارتخوان به حساب فروشنده باید انتقال یابد تا موارد جدیدتر
مثلا چند روز پیش که می خواستم از طریق اینترنت بانک (در حالیکه دستگاه توکن دارم) صادرات مبلغی را به حساب یکی از طلبکاران واریز کنم، متوجه شدم بانک بدون هشدار به من سقف تراکنش روزانه ام را از پانصد میلیون تومان به پنجاه میلیون تغییر داده. یا امروز که متوجه شدم سقف خرید با کارت 50 میلیون شده و تازه از کارت بانک پاسارگاد تنها حدود 13.5 میلیون توانستم کارت بکشم.

  ادامه مطلب ...

عیدتان مبارک

میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) بر عموم مسلمین مبارک باد