سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

مهسا امینی

واقعه هولناک مرگ دخترمظلوم و غریب مهسا امینی مرا به عنوان یک پدر شدیدا متاثر و نگران کرد. نگران از این بابت که چرا پلیسی که قاعدتا باید امنیت و آرامش را در جامعه ایجاد کند، باعث چنین جنایتی می شود.

اینکه هنوز نظر رسمی پزشکی قانونی در این خصوص علنی نشده به جای خود، اما موارد مشابه فراوانی را دیده ایم که چگونه نیروهای پلیس و امنیتی با خشونت وصف ناشدنی به جان مردم بی دفاع می افتند. چرا؟؟؟؟ واقعا چرا و چگونه شخصی که خود را انسان می داند وجدانش را به چنین کارهایی راضی می گرداند. نگویید که ماموریم و معذور که لشکریان عمرسعد هم در کربلا همین موقعیت را داشتند و شمایان در زیارت عاشورا بارها ایشان را لعن می کنید.

البته از گزارش پزشکی قانونی و قول هایی که بابت پیگیری ماجرا داده شده نیز آبی گرم نخواهد شد. مگر برای زهرا کاظمی، زهرا بنی یعقوب، ستار بهشتی، جنایت کهریزک، کشته شدگان سال های 88، 96، 98 و ... پاسخی درخور داده شده است.

 


 

افسوس و صد افسوس بر کسانی که آخرتشان را به دنیای دیگران می فروشند

خطوط کف خیابان

توجه توجه



خط کشی های کف خیابان، نقاشی های یک کودک بیش فعال نیست بلکه انها را ترسیم کرده اند تا انسان ها در بین آنها و نه روی آنها اقدام به راندن وسیله نقلیه خود کنند. پس اگر خود را در دسته انسان ها می دانید، حتما بین خطوط برانید



نحوه رانندگی شما نمایانگر شخصیت شماست.