سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سالگرد تولد وبلاگ


امروز پنجمین سالگرد تولد این وبلاگ می باشد. در پنج سال گدشته حوادث تلخ و شیرین بسیاری برایمان رخ داد که تعدادی از آنها در این وبلاگ بازتاب داشت. دوستان بسیاری در این مدت به اینجانب محبت داشته و دارند. به هر روی بابت کمی و کاستی ها از تک تک عزیزان پوزش می خواهم و بابت همه ارشادات و نظرات از شما که وقت خود را صرف خواندن مطالب ابن وبلاگ نمودید سپاسگذارم.



شاد باشید

یک داستان آموزنده


زمانی که من بچه بودم،مادرم علاقه داشت گهگاهی غذای ساده صبحانه را برای شب هم آماده کند.
یک شب را خوب یادم مانده که مادرم پس از گذراندن یک روز سخت و طولانی در سر کار، شام ساده ای مانند صبحانه تهیه کرده بود. آن شب پس از زمان زیادی، مادرم بشقاب شام را با تخم مرغ، سوسیس و بیسکویت های بسیار سوخته، جلوی پدرم گذاشت. یادم می آید منتظر شدم ببینم
آیا او هم متوجه سوختگی بیسکویتها شده است!  
ادامه مطلب ...

شادباش



عید سعید فطر مبارک

تربیت صحیح


دکتر آرون گاندی، نوۀ مهاتما گاندی و مؤسّس مؤسّسۀ "ام ‌کی ‌گاندی برای عدم خشونت"، داستان زیر را به عنوان نمونه ای از عدم خشونت والدین در تربیت فرزند بیان میکند:
شانزده ساله بودم و با پدر و مادرم در مؤسّسه ای که پدربزرگم در فاصلۀ هجده مایلی دِربِن (Durban)، در افریقای جنوبی، در وسط تأسیسات تولید قند و شکر،تأسیس کرده بود زندگی میکردم.  ما آنقدر دور از شهر بودیم که هیچ همسایه ای نداشتیم و من و دو خواهرم همیشه
ادامه مطلب ...

تسلیت

شهادت اسوه عدل و شجاعت، امیر مومنان بر همه شیعیانش تسلیت باد

یک شب و هزار ماه

لیلةُ القدرِِ خیرٌ مِن الفِ شهر


التماس دعا