سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

یلدا

یلدای باستانی مبارک

پلیس نیکوکار


یک پلیس راهنمایی و رانندگی در آمریکا جریمه راننده ای که خود او برگه جریمه اش را نوشته بود؛پرداخت کرد.

به گزارش انتخاب ؛ "هایدن کارلو" میگوید: داشتم در تگزاس رانندگی میکردم که پلیس من را متوقف کرد و به علت منقضی بودن تاریخ پلاک اتومبیلم من را جریمه کرد،هیچ حرفی نداشتم چون مقصر بودم.

نگاهی به او کردم و گفتم من یا باید این جریمه را پرداخت کنم و یا خرج زن و بچه ام را بدهم،او برگه جریمه را بدست من داد و رفت،هنگامی که برگه را نگاه کردم دیدم که او مبلغ 100 دلار برای من درون برگه جریمه گذاشته است...هیچوقت این مرد را فراموش نمیکنم.


کاش پلیسای ما هم یاد می گرفتن...


منبع: http://www.entekhab.ir/fa/news/87825

آمار دروغ تازه وزیری که استعفا نمی دهد؛ نرفتن اینقدر ارزش دارد؟!


وزیر آموزش و پرورش در توجیه این که چرا سیستم گرمایشی 200 هزار کلاس و اتاق اداری در مدارس، همچنان بخاری نفتی است، گفته است که مبلغی بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای تبدیل سیستم گرمایشی این کلاس ها به "پکیج" نیاز است. با تقسیم عدد 1000 میلیارد تومان بر عدد 200 هزار کلاس و اتاق، عدد 5 میلیون تومان برای هر اتاق به دست می آید! به عبارت بهتر، وزیر آموزش و پرورش مدعی است برای سیستم گرمایشی یک اتاق 5 میلیون تومان پول نیاز است!

به گزارش عصرایران؛ توجه به این نکته مهم است که هر دستگاه پکیج، می تواند بیش از یک اتاق را گرم کند و نیازی نیست هر اتاق مجهز به پکیج جداگانه باشد. تنها باید لوله کشی و رادیاتورهای جداگانه برای هر کلاس تهیه و نصب شود.

ادامه مطلب ...

مهندس متبحر


مهندسی بود که در تعمیر دستگاه های مکانیکی استعداد و تبحر داشت. او پس از۳۰ سال خدمت صادقانه با یاد و خاطری خوش باز نشسته شد. دو سال بعد، از طرف شرکت درباره رفع اشکال به ظاهر لاینحل یکی از دستگاه های چندین میلیون دلاری با اوتماس گرفتند. آنها هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام داده بودند و هیچ کسی نتوانسته بود.

ادامه مطلب ...

آلودگی هوا

باز هم پاک کردن صورت مسئله به جا حل آن:

آقایان ضعف و ناتوانی و سوء مدیریت خود را در تولید خودرو استاندارد، بنزین استاندارد، ساخت تقاطع های غیر همسطح و افزایش شبکه بزرگراهی، افزایش توان سیستم حمل و نقل عمومی و ... را با محدود کردن تردد مردم جبران می کنند.

ماشین را به چند برابر قیمت واقعی بخری کلی پول بیمه و عوارض و مالیات بدی بعد حق نداشته باشی ماشینتو بیاری تور شهر!!!!!!!

آقایون اگه خیلی راست میگن و نگران آلودگی هوا هستن ورود کلیه ماشین های دولتی و شخصی رو ممنوع کنن و خودشون هم با اتوبوس و مترو برن دفترشون...







تا خرند این قوم، رندان خرسواری می کنند

بنام خدا
 
با سلام و ادب
و تسلیت بابت فرارسیدن ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان
شعر زیر به بیان برخی از واقعیات جامعه می پردازد که حائز اهمیت است و تلنگر سنگینی است به عاملان امور مذهبی برای اینکه توجه بیشتری به خودسازی داشته باشند:
 
 
قصیده زیبای زیر سروده استاد مسلم شعر و ادب پارسی معاصر، ملک الشعرای بهار است

ادامه مطلب ...

مظلوم تاریخ

السلام علیک یا ثارالله


حسین جان درود خدا و پیامبرش بر تو که آزاد زیستی و آزاد به جهان باقی شتافتی. آزاد از هر گونه قید و بند دنیوی مانند شهرت، مقام، اموال، اولاد و ...

حسین جان همچنان مظلومترینی که بسیاری می خواهند گناهان یکساله خود را در دهه محرم با ریخت و پاش در مراسمت جبران کنند.

حسین جان شرمنده رو تو می شوم هر گاه که می بینم به نام عزاداری تو کارناوال های گوناگون راه می اندازند و میلیاردها تومان خرج می کنند تا مردم بگویند که غذای هیئت حاج فلان چرب تر از این یکی است یا مداح فلان هیئت معروفتر و بنام تر است ... حال آنکه هموطنان زلزله زده از سرما شب تا صبح می لرزند.

حسین جان از خجالت آب شدم وقتی در خبرها خواندم که صدا و سیمای زنجان برای پوشش خبری عزاداری حسینیه این شهر از مسئولین آن طلب 30 میلیون تومان به همراه 2000 پرس!!!!!! غذا نموده است!!؟؟؟

حسین جان عزاداری های دروغین و ریا کارانه ما باعث شده تا نسل جوان و تربیت شده انقلاب اسلامی با تمسخر با روایات حماسه بی نظیرت برخورد کنند و از عزاداری تنها لباس سیاه پوشیدن، بلند کردن صدای نوحه های آنچنانی (در کلاس های پاپ، راک اند رول، هوی متال و ...)، نوشتن جملات بعضا عجیب و تمسخر آلود پشت خودرو، شبگردی، نذری خوری، زید بازی و .... یاد بگیرند.

آهای مدعی عزاداری حسین، آهای سینه زن حرفه ای حسینیه، آهای علامت کش بنام محل، آهای بانی هیئت و تو که خود را منتظر فرج امام عصرت می نامی به هوش با که:



حسین را منتظرانش کشتند!!!!!؟؟؟؟؟