سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سپندارمذگان

امروز به روایتی روز سپندارمذگان است و به روایتی دیگر روز 5 اسفند روز سپندارمذگان می باشد. به هر حال این جشن ملی بر همه پارسیان مبارک باد.

عدم اساس مسئولیت مامور راهور در صحنه تصادف

در ساعات پایانی شب ها موارد متعددی از بی اعتنایی برخی رانندگان به مقررات راهنمایی رانندگی و انجام رفتارهای پرخطری همچون سرعت و سبقت های غیر مجاز، حرکات مارپیچ، حرکت در خلاف جهت و موارد مشابه در خیابان ها ی تهران اتفاق می افتد.

برخی از این حرکات که عموما از سوی جوانان ماجراجو صورت می گیرد، باعث تصادف های بسیار شدید منجر به جرح و یا مرگ افراد بی گناه شده و حتی در صورت عدم تصادف ، روح و روان مردم را آزرده می نمایند.

نمونه چنین رویدادهایی، تصادف شبانه چند هفته پیش در بزرگراه حکیم بود که به مرگ چند هموطن و جراحت افراد دیگری انجامید.
 

ادامه مطلب ...

خبری نیست

پنج شنبه، 10 بهمن 1392

توی تاکسی کاری نداشتم ولی بی‌تاب بودم. دلم می‌خواست راننده گاز بدهد و برود ولی ترافیک بود و تاکسی نمی‌توانست از جایش تکان بخورد  به راننده گفتم: «کاش یه جوری می‌شد برید» راننده گفت: «چه جوری؟»

  ادامه مطلب ...

ولنتاین یا توجه به اصالت خویش

سلام دوستان عزیز

هر سال در بهمن ماه بحث ولنتاین داغ میشه و عده ای از مغازه دار ها هم برای فروش بیشتر اقدام به فروش اقلامی مناسب ولنتاین می کنن.

متاسفانه جوانان امروزی بدون بررسی جوانب پدیده های فرهنگی جدید، سریعا و فقط به دلیل مد بودن در آن غرق می شوند. اما واقعیت چیست؟ امروزه نفوذ فرهنگی برای غرب از نفوذ اقتصادی و سیاسی بسیار راحتتر، کم هزینه تر و کارآمدتر است.

 

ادامه مطلب ...

زیباترین عالم

آرامتر گذر کن از کوچه خیالم
بنما کمی مراعات آخر شکسته بالم
در این سیاهی شب یارا روا نباشد
تنها گذاریم بی پاسخ به این سئوالم
دل را چگونه کردی در بند گیسوانت
روح و روان ستاندی زیباترین عالم
92/11/23

شوخی با حافظ

                            

 گفتم سلام خواجه گفتا علیک جانم
گفتم کجا روانی؟ گفتا خودم ندانم
گفتم بگیر فالی گفتا نمانده حالی
دایم اسیر گشتم در بند بیخیالی
 
ادامه مطلب ...

به دنبال شادی ها باید گشت

ناصر خسرو قبادیانی بسوی باختر ایران روان بود. شبی میهمان شبانی شد در روستای کوچکی در نزدیکی سنندج. نیمه‌های شب صدای فریاد  و ناله شنید. برخاست و از خانه بیرون آمد. صدای فریاد و ناله‌های دلخراش و سوزناک از بالای کوه به گوش می‌رسید.
 
ادامه مطلب ...