سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

امان از این دل

امان از این دل که داد
فغان از این دل که داد
به دست شیرین عنان فرهاد

که سر به حسرت نهاد
که سر به حسرت نهاد
به کوی معشوق خویش جان داد
 

ادامه مطلب ...

نگار من

هرچه کنی بکن مکن ترک من ای نگار من
هر چه بری ببر مبر سنگدلی به کار من

هر چه نهی بنه منه پرده به روی چون قمر
هر چه دری بدر مدر پرده ی اعتبار من

هر چه کشی بکش مکش باده به بزم مدعی
هر چه خوری بخور مخور خون من ای نگار من

هر چه دهی بده مده زلف به باد ای صنم
هر چه هلی بهل مهل پای به رهگذار من

هر چه کشی بکش مکش صید حرم که نیست خوش
هر چه شوی بشو مشو تشنه به خون زار من

هر چه بُری ببُر مبر رشته ی الفت مرا
هر چه کنی بکن مکن خانه ی اختیار من
  ادامه مطلب ...

فراق

امروز در کمال تاسف عمه نازنینم رو از دست دادم. عمه ای که همیشه با لبخندی دلنشین به پیشوازمان می آمد و خوشرویی و مهربانی از صفات برجسته ایشان بود. عمه عزیزم دلم برایت تنگ شده  بود و طی سال گذشته بارها به ذهنم خطور کرد که به دیدارت بیایم ولی ترسیدم ناقل کرونا باشم و خطری را متوجه وجود نازنینت کنم. همیشه چهره خندان و مهربان و صدای دلنشینت به یادم می ماند.

امیدوارم در جوار رحمت حق به آرامش دائمی برسی مهربانم

روحت شاد و یادت گرامی

روز مادر

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را به مادر عزیزتر از جانم و همسر مهربانم و تمامی خانم های ایرانی تبریک عرض می نمایم.