سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

میلاد امام غریب

دلم که گرفت ز جفای خواص و عوام

به سر هوای تو دارم ای غریب امام

ز کودکی محب آستان شما گشتم

خطاب من به شماست ایها الرضا سلام

علی واعظ بزرگی

بیست و دوم تیر نود و هشت


میلادشمس الشموس، سلطان خراسان، حضرت امام رضا (ع) مبارک باد

داستان سیکو


سیکو هولدینگ بزرگ ژاپنی است که در حوزه‌‌های متنوع طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند. سهم عمده‌ای از شهرت برند ژاپنی به‌خاطر تولید ساعت‌های مچی به دست آمد که تا حد زیادی به کمپین‌های گسترده‌ رسانه‌ای وابسته بوده است.
همکاری سیکو با افراد مشهور برای تبلیغات رسانه‌ای، شهرت جهانی برند را تا حد زیادی افزایش داده است. به‌علاوه آن‌ها ادعای تولید اولین ساعت‌های کوارتز جهان را نیز دارند. درکنار این موارد، دقت بالای محصولات شرکت ژاپنی و همکاری آن‌ها در مسابقات ورزشی بزرگ همچون جام جهانی فوتبال و مسابقات المپیک، طرفداران بسیاری را به سمت برند جذب می‌کند.

  ادامه مطلب ...

شهادت موسس فقه جعفری

شهادت امام جعفر ابن محمد الصادق (ع) ششمین پیشوای تشیع و موسس فقه جعفری تسلیت باد.

جشن تیرگان

در افسانه های ایران زمین آمده است که بین منوچهر، شاه ایران و تورانیان جنگی در گرفت و طی آن منوچهر شکست خورد و طی مذاکره با لشکر فاتح، مقرر شد یک ایرانی بر فراز بلندترین رشته کوههای البرز رفته و تیری به سمت توران زمین پرتاب کند و هر کجا که تیر فرود آمد، مرز ایران و توران باشد.

منوچهر شاه لشکریان را جمع کرد و از ایشان پرسید آیا بین شما کسی هست که به گونه ای تیر پرتاب کند و مرز ایران و توران را به عقب براند؟

لشکریان سر به زیر انداخته و سکوت پیشه کردند. شاه چندین بار سوالش را در کمال نا امیدی تکرار کرد تا اینکه پیرمردی گفت چنین فردی هست اما نه در بین سپاهیان. نامش آرش کمانگیر است و عاشق ایران زمین.  

ادامه مطلب ...