سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سیل

سیل وحشتناک سیستان و بلوچستان را در نوردیده و این خطه همیشه مظلوم و همیشه محروم اینک نیازمند کمک و یاری هموطنان عزیز است. هموطن دریغ مکن که ممکن است فردا من و تو محتاج کمک دیگران شویم.




ایران من باز هم تسلیت ...

باز هم فاجعه

درگذشت بیش از 100 نفر از هموطنانمان را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در جنوب غرب تهران به میهن عزیز و هموطنانم تسلیت عرض می نمایم. متاسفانه در این پرواز تعدادی از نخبگان کشورم نیز حضور داشتند که مام میهن از داشتنشان محروم شد.


خدایا سایه مرگ و میر و فقر و فلاکت را از این خطه پاک دور کن.

 

ادامه مطلب ...

فاجعه در کرمان

متاسفانه بار دیگر بی کفایتی مسئولین باعث از بین رفتن جان دهها هموطن عزیز کرمانی در مراسم وداع با پیکر شهید سلیمانی شد. چرا کسی پاسخگوی این فجایع نیست؟؟!!!

  ادامه مطلب ...

سردار

به پا گر خَلَد خاری آسان برآید

چه سازم به خاری که بر دل نشیند


از لحظه ای که خبر فاجعه ترور سردار قاسم سلیمانی را شنیدم، مفهوم این عبارت بالا ذهنم را رها نمی کند: چه سازم به خاری که بر دل نشیند؟ و از خودم می پرسم آیا این است سرنوشت همه فرزندان شایسته این آب و خاک، با هر اندیشه و گرایشی؟ انهدام؟

باری ... ایران بار دیگر یکی از فرزندان شایسته خود را با دریغ تمام، از دست داد. شخصیتی که سدی سترگ در برابر خون آشامان داعش برآورد و مرزهای کشور ما را از نکبت حضور آنان ایمن داشت.

من نیز در اندوه از دست دادن آن انسانی که شخصا دورادور دوست می داشتمش، سوگوارم.


محمود دولت آبادی

 


 

پی نوشت:

سردار شهید قاسم سلیمانی چه در زمان جنگ با عراق و نیز در جنگ با داعش، رشادت های فراوانی برای آین آب و خاک و حتی منطقه انجام داد. نحوه شهادت تروریستی او، آنهم توسط دولتی که داعیه قاون مداری دارد، این داغ را افزون می کند.

من همچنان برای خانواده هایی که عزیزانشان را در حوادث آبان ماه از دست دادند و متاسفانه حکومت حتی حاضر نیست آمار دقیقشان را اعلام کند، سوگوارم و از حکومتی که داعیه اسلامی و مردمی بودن دارد، انتظار چنین خشونتی را با مردمی که فقط دغدغه معیشت داشتند، هر چند که متاسفانه اقدامات ناپسندی از قبیل آتش زدن بانک ها و ادارات و غارت فروشگاهها هم توسط اندکی از ایشان صورت گرفت، نداشتم و هنوز منتظر اغناء جامعه و بهبود این زخم جانگاه توسط حاکمان هستم ولی تعجب می کنم از کسانی که برای قتل ناجوانمردانه سربازی که مشهورترین نظامی دهه های اخیر این مرز و بوم بود و آوازه رشادتش در اروپا و آمریکا به گوش می رسید، شادی می کنند. سرداری که انصافا میهنمان را در برابر داعشیان مصون نگاه داشت.




سال نو

آغاز سال نو میلادی بر هموطنان مسیحی مبارک

بی قرار

چرا رفتی، چرا؟ من بی قرارم
به سر، سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست؟
ندیدی جانم از غم ناشکیباست؟
نه هنگام گل و فصل بهارست؟
نه عاشق در بهاران بیقرارست؟
نگفتم با لبان بستهٔ خویش
به تو راز درون خستهٔ خویش
  ادامه مطلب ...