سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

واژه وحشتناکی به نام "وی چت"!

"وی چت" هم فیلتر شد. یعنی از این به بعد هیچ ایرانی از داخل ایران نمی تواند بدون استفاده از فیلتر شکن یا وی پی ان از این اپلیکشن استفاده کند. به هر حال این امکان هم همچون بسیاری از امکانات جهان تکنولوژیک امروز به صورت قانونی غیر قابل استفاده شد.
 
ادامه مطلب ...

این چه دولت تدبیر و امیدی است؟!

شهرام شکیبا خبر «داستان عجیب مرگ در غسالخانه» را دستمایه مطلب طنز امروز خود در خبرآنلاین قرار داده است.

شکیبا می‌نویسد: این داستان به شیوه افسانه‌های محلی دارد دهان به دهان می‌چرخد. وقتی خبرنگاران حوادث پیگیر شده‌اند، مثل هر داستان دیگری که در این مملکت پیش می‌آید، گروهی از مسئولان به شدت موضوع را تکذیب کرده‌اند اما از آنجا که معمولاً آنچه مسئولان تکذیب می‌کنند از جانب وکلا تأیید می‌شود، این داستان هم چنین شده است.   ادامه مطلب ...

مردم ایران زامبی شده اند


 به گزارش رادیو بین‌المللی چین (CRI)، این متن انتقادی که نویسنده آن ناشناس است، اشاره داشته که مردم ایران مانند زامبی‌ها هیچ هدف و آرزویی  ندارند و تنها صبح و شب‌های خود را به هم پیوند می‌زنند. 

  ادامه مطلب ...

از فرناندا لیما بیاموزیم

 پس از عدم پخش کامل مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل به علت لباس نامناسب خانم مجری، گروهی از اوباش ایرانی با حمله به صفحه فیس بوک وی، انواع و اقسام فحش ها و بی حرمتی ها را نسبت به وی و خانواده اش روا داشتند. بدنبال این حرکت زشت و زننده (که همزمان در مورد لیونل مسی و ژکو نیز صورت گرفته بود)، خانم لیما صفحه فیسبوک خود را بست. این اقدام با بازتاب گسترده رسانه های بین المللی مواجه شد و وجه مردم کشور و فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی ما شدیدا خدشه دار شد. انتظار من این بود که ایشان در مورد ایرانی ها ناراحتی خود را در مصاحبه های متعدد ابراز دارد. لیکن وی در اقدامی اخلاق مدارانه اعلام نمود که این حرکت را به پای ایرانیان نخواهد نوشت و تاسف خود را از اینکه عده ای نتوانستند این برنامه را کامل تماشا کنند، ابراز داشت. متن کامل این مصاحبه را که در زیر می آید مشاهده فرمائید:

 فرناندا لیما مجری برزیلی برنامه قرعه کشی جام جهانی 2014 که صفحه فیسبوکش مورد حمله شدید ایرانیان قرار گرفته بود در گفتگو با فرانس24 عنوان کرد:« هر فردی محصول فرهنگی است که در آن زندگی میکند.»

 

ادامه مطلب ...

تجریبات تلخ ارثی می‌شود

دانشمندان معتقدند تجربیات ترسناک یا ناگوار زندگی بر دی‌ان‌ای تاثیر می‌گذارند و این تاثیر می‌تواند به نسل‌های بعدی منتقل شود.

در تحقیق متفاوتی که در دانشکده پزشکی اِموری در ویرجینیای آمریکا انجام گرفته و در نشریه نیچر منتشر شده، محققان بوی شکوفه گیلاس را با یک شوک الکتریکی خفیف همراه کردند و موش‌های آزمایشگاهی را در معرض این تجربه توامان قرار دادند. 

ادامه مطلب ...

متن بی‌سانسور مناظره روحانی و احمدی‌نژاد!

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

حسن روحانی: آقای احمدی‌نژاد این‌همه مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی، مشکلات سیاست خارجی، مشکلات زیست‌محیطی، مشکلات فرهنگی، مشکلات ورزشی، مشکلات بیکاری، مشکلات گرانی و تورم، مشکلات بهداشتی و دارویی و... در کشور وجود دارد. واقعا چی‌کار کردی؟
 
ادامه مطلب ...

زندگی مشقت بار

موسسه نظرسنجی گالوپ نتایج تحقیقات و نظر سنجی خود در ۱۴۳ کشور جهان را که به بررسی وضعیت زندگی مردم و پیش‌بینی آنها از آینده اختصاص یافته است، منتشر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل سایت خبری تیک Tik.ir، در این نظر سنجی درصد بالایی از ایرانیانی که به سئوالات گالوپ پاسخ داده‌اند، معتقدند که زندگی آنها همراه با رنج و مشقت است.

  ادامه مطلب ...