سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحری سرگردان

نیمه جانی بر کف
کوله باری بر دوش
مقصدی بی پایان
قرن ها پشت افق
سحری سرگردان
که در آن آتش کم نور نگاهی تنها

سینه ساکت صحرای سحرگاهی را

  ادامه مطلب ...

پلیس یا معترضان؛ مقصر اصلی حمله به سفارت کیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمله معترضان خشمگین به سفارت عربستان در روزهای گذشته با انتقادهای گسترده ای روبرو شده است.

به گزارش انتخاب، حتی پاره ای از رسانه ها و یا جریان های سیاسی همسو با معترضان، پس از آشکار شدن هزینه های هنگفت این اقدام برای سیاست خارجی و منافع ملی ایران، مشغول آسمان و ریسمان بافتن هایی برای تبری جستن از آن می باشند.

در حال حاضر چه مخالفان و چه همفکران مهاجمان، انگشت اتهام را به سوی عده ای جوان خشمگین و یا ماجراجو گرفته و همه هزینه ها را به پای آنها نوشته اند در حالی که به نظر می رسد مقصر اصلی ماجرا در میان این هیاهو، فراموش شده است.

 

ادامه مطلب ...

دلیل انفجار گوشی های همراه

دلیل استفاده از ماده شیمیایی «لیتیوم یون» در باتری تلفن های همراه بطور کلی خطر انفجار و یا آتش گرفتن وجود دارد.

به گزارش مهر، به دلیل استفاده از ماده شیمیایی «لیتیوم یون» در باتری تلفن های همراه بطور کلی خطر انفجار و یا آتش گرفتن وجود دارد. همچنین تنها وسیله ای که در باتری های تلفن همراه الکترودهای مثبت و منفی را از هم دور نگه می دارد به کارگیری یک «جداگر میکرومتر ۲۰» است.
  ادامه مطلب ...

لبخند عربستان بعد از حوادث تهران و مشهد/ گل به خودی در ایران

عصر ایران؛ مصطفی داننده - دیشب تهران و مشهد شاهد حملات شدید معترضان به سفارت و کنسول‌گری عربستان در پی اعدام شیخ نمر بودند. اعتراض‌هایی که نشان از عصبانیت مردم شیعه ایران از این اتفاق بود.

عربستان با اعدام شیخ نمر نشان داد به دنبال ماجراجویی در منطقه و تقابل با ایران است. آل سعود می‌خواهد ایران را وارد جنگ کند. جنگی که نه تقابل ایران و عربستان بلکه تقابل شیعه و سنی است و می‌تواند فرقه گرایی را در خاورمیانه به اوج خود برساند.

  ادامه مطلب ...

حمله به سفارت عربستان

متاسفانه عربستان سعودی با اعدام یک روحانی شیعه به نام شیخ نمر قدمی دیگر در جهت شروع جنگی مذهبی برداشت و از آن بدتر حمله غیر عقلانی افراد خودسر به سفارت و کنسولگری عربستان و در واقع بازی آنگونه که سعودی ها می خواهند، بود. اینکه چرا عده ای به خود اجازه می دهند منافع یک ملت را به خطر اندازند مسئله کوچکی نیست و امیدوارم دولت محترم یکبار برای همیشه به آن پایان دهد.

   ادامه مطلب ...

باز هم آلودگی هوا

آلودگی هوای تهران و سایر کلانشهرها واقعیتی انکار نشدنی و دردناک است و همه دستگاههای مسئول در این خصوص مقصرند ولی متاسفانه در سیاسی بازی های امروز هر یک به نحوی سعی دارد خود را مبری کند. مقصرین اصلی این فاجعه به زعم اینجانب عبارتند از:

  ادامه مطلب ...