سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

تیم امید

جناب آقای مایلی کهن

سلام

  

خوبی؟ نظرت راجع به باخت تیم امید چیه؟ دیدی بازم باختی؟ امیدوارم حالا متوجه فاصله خودت با کیروش شده خداه باشی و بهش احترام بزاری. آقای مایلی کهن خواهشا دیگه بسه. تو رو به خدا دست از سر کیروش بردار. البته امیدوارم در بازی های آینده تیم امید در حد نام ایران ظاهر بشه و بتونیم به المپیک صعود کنیم ولی سرت به کار خودت باشه. هر تیمی یه روز بد داره. هر بازیکنی ممکنه تو یک یا چند بازی اشتباه کنه ولی خدا وکیلی بازی با عراق تو استرالیا رو اگه باختیم مردم احساس تحقیر شدن نکردن  ولی الان با این سر و صدای عرب ها و در حالیکه داور یک پنالتی هم برای قطر نگرفت ...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهنگ جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

تو اون بازی که ایران برابر لبنان باخت چی؟ تو اون بازی احساس تحقیر شدن نکردی. اون موقع که بازی مزخرف ایران مقابل الجزایر ضعیف به عنوان بدترین بازی جام جهانی انتخاب شد چی اون موقع تحقیر نشدی?

اول سلام
دوست من بازی با لبنان یک بازی معمولی بود که قبلش اردوی هلند و ... نداشت. البته باخت به لبنان ناراحت کننده بود ولی تحقیر کننده نه. امروز که دول عربی ورود تیمهاشونو به ایران ممنوع می کنن باخت به قطر تحقیر کننده به حساب می آد اونم زمانی که مربی بهترین بازیکنانش (ترابی و کمندانی) رو رو نیمکت گذاشته و بعضی دیگه مثل نوراللهی و عزت اللهی رو با خود نبرده و تعویض طلایی برانکو یعنی علیپور رو اصلا دعوت نکرده.
تو این دوره تیم امید بهترین و بیشترین اردوها رو برگذار کرده و آقای خاکپور کلی ناز کرده برای فدراسیون. خاکپوری که هیچ رزومه مطرحی نداره.
ضمنا من نمی دونم ایران تو کدوم جام جهانی با کیروش مقابل الجزایر بازی کرده. لطف کنید بنده رو روشن بفرمایید.


پس از باخت به ژاپن: دوست عزیز متوجه شدی شکست مقابل قطر چه عاقبتی برامون رقم زد؟

سحر خانم شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 ق.ظ http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
56868

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد