سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

پلیس نیکوکار


یک پلیس راهنمایی و رانندگی در آمریکا جریمه راننده ای که خود او برگه جریمه اش را نوشته بود؛پرداخت کرد.

به گزارش انتخاب ؛ "هایدن کارلو" میگوید: داشتم در تگزاس رانندگی میکردم که پلیس من را متوقف کرد و به علت منقضی بودن تاریخ پلاک اتومبیلم من را جریمه کرد،هیچ حرفی نداشتم چون مقصر بودم.

نگاهی به او کردم و گفتم من یا باید این جریمه را پرداخت کنم و یا خرج زن و بچه ام را بدهم،او برگه جریمه را بدست من داد و رفت،هنگامی که برگه را نگاه کردم دیدم که او مبلغ 100 دلار برای من درون برگه جریمه گذاشته است...هیچوقت این مرد را فراموش نمیکنم.


کاش پلیسای ما هم یاد می گرفتن...


منبع: http://www.entekhab.ir/fa/news/87825

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد