سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

مظلوم تاریخ

السلام علیک یا ثارالله


حسین جان درود خدا و پیامبرش بر تو که آزاد زیستی و آزاد به جهان باقی شتافتی. آزاد از هر گونه قید و بند دنیوی مانند شهرت، مقام، اموال، اولاد و ...

حسین جان همچنان مظلومترینی که بسیاری می خواهند گناهان یکساله خود را در دهه محرم با ریخت و پاش در مراسمت جبران کنند.

حسین جان شرمنده رو تو می شوم هر گاه که می بینم به نام عزاداری تو کارناوال های گوناگون راه می اندازند و میلیاردها تومان خرج می کنند تا مردم بگویند که غذای هیئت حاج فلان چرب تر از این یکی است یا مداح فلان هیئت معروفتر و بنام تر است ... حال آنکه هموطنان زلزله زده از سرما شب تا صبح می لرزند.

حسین جان از خجالت آب شدم وقتی در خبرها خواندم که صدا و سیمای زنجان برای پوشش خبری عزاداری حسینیه این شهر از مسئولین آن طلب 30 میلیون تومان به همراه 2000 پرس!!!!!! غذا نموده است!!؟؟؟

حسین جان عزاداری های دروغین و ریا کارانه ما باعث شده تا نسل جوان و تربیت شده انقلاب اسلامی با تمسخر با روایات حماسه بی نظیرت برخورد کنند و از عزاداری تنها لباس سیاه پوشیدن، بلند کردن صدای نوحه های آنچنانی (در کلاس های پاپ، راک اند رول، هوی متال و ...)، نوشتن جملات بعضا عجیب و تمسخر آلود پشت خودرو، شبگردی، نذری خوری، زید بازی و .... یاد بگیرند.

آهای مدعی عزاداری حسین، آهای سینه زن حرفه ای حسینیه، آهای علامت کش بنام محل، آهای بانی هیئت و تو که خود را منتظر فرج امام عصرت می نامی به هوش با که:



حسین را منتظرانش کشتند!!!!!؟؟؟؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد