سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

تغییر استاندارد آلودگی هوا

وزیر محترم کشور فرموده اند باید استانداردهای آلودگی هوا تغییر یابد تا مدارس به این علت تعطیل نشوند!!!
متاسفانه سال هاست مسئولین جمهور اسلامی به جای حل مشکل، صورت مسئله را پاک می کنند و سپس آمارهایی ساختگی ارائه می کنند که حاکی از پیشرفت دارد و به آن افتخار می کنند و به خود می بالند و دچار توهم ما هز همه بهتر هستیم و دنیا باید از ما بیاموزد می شوند.

  

مثلا برای مقابله با آلودگی هوا، طرح زوج و فرد از درب منزل را اجرا می کنند حال آنکه آلودگی دارای علل مختلفی است که از آن جمله می توان به مازوت سوزی، کیفیت پائین سوخت های عرضه شده، خودروهای فرسوده و کیفیت پائین و مصرف بالای خودروهای ساخت داخل اشاره نمود و مردمی که چندین برابر ارزش واقعی خودرو را پرداخته اند تا صاحب خودرو شوند و هزینه بیمه سنگین آن را می پردازند و هر روز بیمه ها با قوانین جدید سعی از فرار از زیر بار مسئولیت خود دارند و در کلانشهری مثل تهران که خصوصا در روزهای سرد، برفی و بارانی پیدا کردن خودروی حمل و نقل عمومی با قیمت متعارف از مشکلات بزرگ شهروندان است و حتی آژانس و تاکسی اینترنتی هم با مشقت فراوان فراهم می شود، از حق استفاده از وسیله شخصی خود محروم می کنند.

نمونه دیگر این اتفاقات به تغییر استاندارد های شاغلین در دولت احمدی نژاد برای نشان دادن کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال نام برد. مورد دیگر تغییر اقلام سبد مصرفی خانوار در جهت نمایش کاهش تورم و کاهش خط فقر است و ...

به قول آقای مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران مردم باید در این وانفسا به داد یکدیگر برسند چرا که مسئولین در این خصوص مسئولیتی ندارند و مشغول بررسی راهکارهای جدید برای پاک کردن صورت مسئله های جدید و متعاقب آن دریافت پاداش و ... هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد