سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

آبان 98

دو سال پیش در چنین روزهایی مردمی که از رفتار نامتعارف و غیر دوستانه حکومت در قبال گران کردن ناگهانی بنزین، آن هم پس از افزایش چند برابری قیمت ارز و سایر کالاهای اساسی شکه شده بودند، به قصد اعتراض به حق و بر اساس نص قانون اساسی راهی خیابان ها شدند تا خشم و اعتراض خود را به این تصمیم و سایر تصمیماتی که هر روز سفره ایشان را کوچکتر کرده و می کند به اطلاع حاکمان خود خداوند پندار برسانند. اما دریغ ...

  

حکومتی که قرار بود مردمی باشد و به فکر تعالی و عزت مردمانش، پاسخ اعتراضات مدنی را با گلوله جنگی داد و شمار زیادی از هموطنان را به خاک و خون کشاند. بعد از گذشت دو  سال از این فاجعه دردناک هنوز عده ای در کمال وقاحت نمک بر زخم داغداران می ریزند و به جای عذرخواهی می گویند ما کشتیم و خوب کاری هم کردیم.

حضرت رسول اکرم (ص) فرمود حکومت با کفر پا بر جا می ماند ولی با ظلم نه. امیدوارم حاکمان مست قدرت قبل از آنکه خیلی دیر شود، به خود آمده و کشور و مملکت عزیزمان را از پرتگاه سقوط دور نگهدارند.
خدای ناکرده با تضعیف حکومت مرکزی، کشور چند پاره خواهد شد و این پاره های جدید برای تعیین خطوط مرزی جدید و تصرف نواحی بیشتر، به جان همدیگر و مردم اقلیتی که در هر قسمت قرار دارند خواهند افتاد، اتفاقاتی که بیم آن می رود که روی صرب های بوسنی را سفید کند.
به امید روزگاری سرشار از دوستی و محبت و رونق و سلامت برای ایران عزیز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد