سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

روز پدر

اولین نعمتی که خدا به یکسری از انسان ها می دهد داشتن پدر و مادر دلسوز و مهربان است. این موهبت الهی تاثیر عمیقی بر آینده انسان می گذارد. هر چند که بسیاری از افرادی که از داشتن این موهبت محروم بوده اند مراحل ترقی را طی نموده و انسان های بزرگ و تاثیرگذاری شده اند اما همواره کمبود اینان را در زندگی حس کرده اند.

  

در مورد مادر و مهر مادری که الحق خارج از منطق و عقلانیت وحتی تصور آدمی است مطالب بسیاری نوشته شده ولی به نقش پدر در زندگی فرزندان کمتر پرداخته شده است. یک پدر خوب، الگوی مناسبی برای فرزندان خصوصا پسرهاست. پشت و پناه آنان به شمار می آید و سنگ صبورشان است. پدرها خود را موظف به تامین مالی و امنیتی خانواده می دانند و تمام تلاش خود را در این زمینه صرف می کنند. بسیاری از پدرها تبدیل به بهترین رفیق پسرشان می شوند و حتی در میانسالی فرزندان باز هم طرف مشورت و مشاوره ایشان قرار می گیرند و از آنها حمایت می کنند.

خدایا به خاطر این موهبت بزرگ که همانا داشتن پدر و مادری فهیم، دلسوز، مهربان و همه چیز تمام است هزاران بار که نه میلیون ها و میلیاردها بار هم سپاست گویم باز هم کم است. اکنون و در آستانه 50 سالگی همچنان پدر را پشت و پناه خود و مادر را مرهم دل زخمم می دانم. خدایا این نعمت بزرگ را از من مگیر



روز ولادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب و روز پدر بر همه پدران دلسوز و مهربان سرزمینم خجسته باد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد