سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

مملکته داریم؟؟؟؟؟

الحمد الله مملکت گل و بلبلی داریم، امنیت که بیداد می کنه و یه نمونه اش رو تو پست قبلی ذکر کردم. یه نمونه دیگه هم تو اینستاگرام دیدم که خانمی مدعی شد تپسی گرفته از هفت تیر به اسکندری جنوبی یعنی دقیقا مرکز پایتخت حکومت اسلامی، بعد راننده تپسی قصد دزدیدن خانم رو داشته و خلاصه خانم با کلی داد و فریاد تو ترافیک طرف رو مجبور می کنه پیادش کنه و بعد از یک هفته، هنوز پلیس طرف رو دستگیر نکرده با وجود اینکه شماره خودرو، شماره موبایل، شماره ملی و دهها اطلاعات دیگه از طرف تو تپسی موجوده. خدا رو شکر تاکسی های اینترنتی هم که اصلا مشتری براشون مهم نیست و فقط به فکر درآمد خودشونن.

اما چند مورد جذاب دیگه رو هم بگم:

 

 

پدرم در شهر کوچکی در استان اصفهان، منزلی رو به صورت نیمه ساز تحویل گرفت و شروع به تکمیل اون کرد. حدود یک ماه پیش برای خرید کنتور گاز اقدام کرد که حضرات فرمودند حفاری جلوی منزل (از لوله گاز تا درب منزل) به منظور نصب علمک گاز، به عهده خودتونه و پدرم حدود یک میلیون برای اینکار پرداخت. لازم به ذکره که منزل مذکور داخل محدوده شهریه و گاز همسایه چپ و راستش وصله. یعنی خارج از محدوده نبوده با این حال هزینه حفاری رو باید پدرم پرداخت می کرد.

خود من هم محل کارم رو جابجا کردم و محل جدید، تلفن هاش فیبر نوری بود و حدود 6 میلیون بابت انتقال خطوط تلفنم پرداخت کردم. اینها به کنار، دو روز پیش تمام تلفن هامون قطع شد و با پیگیری های زیاد تلفنی و حضوری، دوستی از طرف مخابرات تشریف آوردند و گفتند که تنظیمات مودمتون بهم خورده و بابت تنظیم مودم صد هزار تومن دریافت کردند.
یعنی علاوه بر مبلغ هنگفتی که بابت جابجایی تلفن ها دادم که هنوزم معتقدم این هزینه ها رو خود مخابرات باید پرداخت می کرد، از حالا به بعد بابت رفع خرابی هم هر از گاهی باید مبالغ زیادی رو پرداخت کنم.

مورد دیگه اینکه چقدر برق رو امسال گرون کردند. پارسال تو اوج گرما ماهی 40 هزار تومن حدودا هزینه برق منزلمون می شد امسال برای کمتر از دو ماه مبلغ 155 هزارتومن قبض صادر کردند. لازم به ذکره که تو منزل کولر گازی، اسپیلت و نظایر آن نداشتیم و با کولر آبی خونه رو خنک می کردیم که تازه اونم چند روز خراب بود.

همچنین برای برق مصرفی انبارمون که در روز 3-4 ساعت کولر آبی توش روشن می کنن هم مبلغ 90 هزار تومن پرداخت کردیم.



واقعا که چه حالی می کنیم تو این مملکت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد