سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

فاجعه کربلا

السلام علیک یا ثارالله

دوباره محرم شد و دلها به یاد مظلومیت ابا عبدالله افتاد. اما ای کاش به جای پر زرق و برق تر کردن هر ساله مراسم تاسوعا و عاشورا اندکی به فلسفه حرکت و قیام مولا بیاندیشیم. کمی به چرایی وقوع این فاجعه فکر کنیم و دلایل وقوع آنرا را بررسی کنیم. چرا حدود 50 سال پس از رحلت رسول خدا، فرزندش که به فرموده ایشان سید جوانان بهشت است، بدست امت رسول الله که اهل اقامه نماز و روزه بودند، به شهادت رسید.

  

برای اینکه یاد و خاطر سید و سالار شهیدان زنده بماند باید به این سوال ها با دقت جواب داده شود. متاسفانه امروزه دین ستیزان از مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و اعتقاد دارند بواسطه وجود حکومتی دینی برایشان ایجاد شده، سوء استفاده نموده و اصل دین را هدف قرار داده اند. مردم ما نیز که متاسفانه اهل تحقیق و مطالعه نیستند و به فضای مجازی بیشتر از کتاب اعتماد دارند، بعضا تحت تاثیر قرار می گیرند.

اینجانب به عنوان کوچکترین عضو جامعه ایرانی، عاجزانه درخواست می نمایم که تک تک شما دوستان عزیز روی فاجعه کربلا و دلایل ایجاد آن اندکی تعقل و تکر نمایید چرا که اگر ذره ای از ابعاد این ماجرا و حواشی آن برایمان روشن شود از نجات یافتگان خواهیم بود. ان شاء الله



/http://sahargaheomid.blogsky.com/1396/07/08/post-1360


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد