سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

پول نفت و سهام را خوردم؟

در پی رد صلاحیت شدن افشین علا، شاعر معاصر
او شعر زیر را در کانال خود گذاشت:

لقمه های حرام را خوردم؟
یا که سهم امام را خوردم؟

از میان گناه های کبیر
روزه یا می؟ کدام را خوردم

شاید از دیدن شما از ترس
لال گشتم سلام را خوردم!

من که یک عمر ناسزا از خصم
 گوش کردم تمام را خوردم

شاعر انقلاب ماندم یا
گول پست و مقام را خوردم؟

 یا که در دولت امام زمان
پول نفت و سهام را خوردم؟

یا که وام هزار ملیونی
بردم و قسط وام را خوردم؟

زیر چتر خواص، پنهانی
 دسترنج عوام را خوردم؟

کارمند صدا و سیمایم
نان شعر و صدام را خوردم

گر زیادست وزن من، باشد!
مثل آدم غذام را خوردم

بر سر سفرهء خودم بودم
مگر اموال عام را خوردم؟

از من ارث پدر طلب دارید؟
من که ارث بابام را خوردم!

 روز و شب قرص می خورم از بس
 حرص و جوش نظام را خوردم

این همه انگ، پس چرا آخر
 عدم التزام را خوردم؟!

افشین علا

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:57 ب.ظ http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
6532

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد