سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

کلاهبرداری به نام هتل اهورا

مدتی پیش (اواخر سال پیش) خانمی با اینجانب تماس گرفت و برای هتل اهورا که بعدا متوجه شدم هتل نیست و متل می باشد، بازاریابی کرد. پس از آن کارتی اعتباری برایم فرستاد که مبلغ آنرا دریافت کرد. بعد از عید می خواستم برای اوایل خرداد جا رزرو کنم که گفتند 2 هفته زودتر از تاریخ فوق باید تماس بگیرم. حدودا نیمه اردیبهشت با ایشان تماس گرفتم فرمودند تا آخر تیر رزرو شده ست!!!؟

 

 

برای تاریخ نهم تا سیزدهم مرداد بالاخره توانستم این متل (هتل اهورا)  را رزرو کرده و ووچر دریافت  کنم. در تاریخ هشتم مرداد ماه ساعت حدود 10 شب (صبح روز بعد قرار بود که به محل متل در محمودآباد مراجعه کنیم) شخصی به نام تراب با موبایل اینجانب تماس گرفت و گفت متل توسط اماکن پلمب شده است لذا از پذیرفتن شما معذوریم.

اینکه در لحظه آخر برنامه سفر شما به هم بخورد چه مشکلاتی را برایتان خصوصا در مورد بچه ها بوجود می آورد بماند. از آن تاریخ تا یک ماه بعد منتظر شدم تا از جانب حضرات تماسی با من گرفته شود و به نحوی درصدد جبران مافات برآیند که دریغ ...

در تاریخ 16 شهریور اینجانب به آدرس دفترشان واقع خیابان شهید بهشتی خیابان یوسفی پلاک 5 واحد 5 مراجعه کردم. آقایی به نام عرب ووچر را از من دریافت نمود که مبلغ آنرا همانروز به حسابم واریز کند. متاسفانه از آن روز ایشان نه به تلفن های من پاسخ می دهد و نه به پیامک هایم. روز 25 شهریور حتی تلفن های همیشه اشغال دفترشان را کسی پاسخ نداد.
غرض از نگارش این متن آگاهی دوستان عزیز بود که در موارد مشابه فریب این کلاهبرداران مدرن را نخورند و حواسشان جمع باشد.



نظرات 10 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ق.ظ

salam
man ham be hamin dard dochar shodam
be hich telephony javab nemidan
aghe kasy shekayat karde bege ma ham berim hamoon dadgah shekayat konim

نازنین سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام
بله من هم دچار این کلاهبرداری شدم اخرای سال 92 بود که خانمی جهت بازاریابی با من تماس گرفتن و خلاصه که ما رو خام کردند.گفتند از بعد از تعطیلات نوروز می توانید از هتل اهورا استفاده فرمایید.اما تا پایان سال 93 هر وقت زنگ زدیم گفتند پر است.در سال 94 نیز به تلاش خود ادامه دادیم وباز گفتند پر است ( از انجایی که سال 93 همیشه پر بود مدت را تا تیر ماه 94 تمدید کردند البته رو هوا و در حد حرف...)تیر ماه رسید و باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد تا این که گفتن بیاید دفتر پولتون رو بگیرید (خیابان یوسفی) رفتیم اقایی اومدن و گفتن فرصت بدید و تا دی ماه هر وقت خواستید برای شما جا رو خالی می کنیم و بعد از ان تلفن ها خاموش و اشغال و بی پاسخ.....

جواد یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام منم همین مشکل رو دارم ظاهرا اداره میراث فرهنگی و گردشگری تهران که بهشون مجوز داده و باید وثیقه داشته باشه مسئول ولی نوعی رشوه خواری و فساد اتفاق افتاده که جواب نمیدن خواستین تماس بگیرید باهم پیگیری کنیم 09306916637

ًمهران یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

از من هم پول گرفتند البته آقایى بنام خزرى که تصور میکنم حتی نام ایشان هم جعلى باشد تلفن کرد و با کلامى پر طمطراق ما را سیاه فرمودند که در ازاى ٣ روز استفاده از هتل اهورا میبایست مبلغ ٩٠ هزار تومان
پرداخت ما هم مثل بره پرداخت کردیم و هر وقت خواستیم بریم شمال گفتند پر است و جا نداریم ...!!!دقیقأ دوستان درست گفتند
بهرحال از تمامى دوستانى که مثل من مورد کلاه بردارى
افراد شیادى چون سیافى قرار گرفتند خواهش میکنم
هماهنگ کنیم که دست جمعى علیه شان شکایت کنیم
قابل توجه وزارت اطلاعات ، دستگاه قضایى و پلیس امنیت
برسید بداد ملت و این کلاهبرداران خرد را سر
جایشان بنشانید که اگر نه داستان تخم مرغ دزد میشود

Amin یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام دوستان
بنده هم در سال 93 مبلغ 90 هزار تومان به این شرکت کلاهبرداری پرداخت کردم و با همین مشکل مواجه شدم . اخیراً به آدرس شرکت مراجعه کردم دیدم تعطیل شده و دم درب دو شماره نوشته اند مربوط به آقای « سیافی » که یا زنگ نمیخوره یا جواب نمیده !!
اما پیشنهاد میکنم از طریق سازمان ایرانگردی جهانگردی شکایت جمعی کنیم و پیگیری کنیم . شماره بنده اینه 09362610908

همدرد باشما سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:58 ق.ظ

این پیش آمد برای من نیز اتفاق افتاد و بارها تماس گرفتم فایده ای نداشت لطفابنده را هم در جریان پیشرفت شکایت قرار دهید.

نازنین سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ق.ظ

البته کلاه بردار ها کم نیستند.
همین عید امسال 95، برای خوزستان از سایت http://eghamatgah.com/ جا رزرو کردیم خونه 200 تومانی رو 400 به ما داده بودن و رفتارشون قبل و بعد از قرار داد زمین تا اسمون فرق کرد.الانم اصلا نمی ذارن رو سایتشون نظر بدیم کلا باید بیشتر دقت کرد.

متاسفانه حق با شماست

حسین جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ب.ظ

این دوستان با من هم تماس گرفتند . شخضی بنام کرمی و قلمچی . بعد که کارت صادر کردند گفتم من همان روزی که آمدم شمال پول میدهم . الان پولی نمیدهم کارت را باطل کنید . بعد از کلی زبان ریزی دیدند حریف من نمیشوند ، قبول کردند . گفتم پس جای من محفوظ باشد خبرتان میکنم یکی دوبار دیگر هم تماس گرفتند گفتم هر وقت آمدنی شدم خبرتان میکنم و دیگر خبری نشد این داستان مربوط به از فروردین تا مرداد 94 است .
این ماجرا در مورد دندانپزشکی هم برای من تکرار شد . که یک کارت صادر میکنیم و یکسری خدمات دندانپزشکی رایگان که با عنوان اینکه برادرم دندانپزشک است دست از سرم برداشتند .

محسن شنبه 17 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام دوستان من هم همینطور با تبلیغ دروغی کارت را دم منزل خریداری کردم ولی متاسفانه هر بار قصد سفر و استفاده داشتم یا همش تلفنهاشان اشغال بود یا درست جواب نمیدادن تا پولمان پرید لطفا همگی پیگیری کنیم

محمد جوان جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام دوستان من هم به همین صورت. پول دادم ونتوانستم از هتل استفاده کنم بعداز تلاش زیاد که موفق شدم با انها تماس بگیرم گفتند میخواستی استفاده کنی
حالا هم پول تو باطل شده است گفتم یعنی جه مگر می شود من پول هتل داده ام واستفاده نکرده ام طرف گفت همین است وتلفن را قطع کرد
امروز دریک همایش گردشگری شرکت کردم و با
مشاور حقوقی انها مشورت کردم گفت سازمان گردشگری اگر شکایت کنید پول شما راپس می دهد من میگویمج یک روز قرار بگذاریم وبا هم به سامان گردشگری بًرویم وشکایت کنیم به دوستان اطلاع رسانی کنید

موافقم. فقط هماهنگ کردن دوستان خیلی مشکله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد