سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

پارکبان


دیروز تو خیابان ستارخان، بلوار شهدای جنوبی کنار خیابون پارک کرده بودم که یهو یه پارکبان اومد و می خواست ازم بابت پارک کردن پول بگیره. بهش گفتم اینجا تابلو نداره گفت ولی ما پول می گیریم. 


 خلاصه کار بالا گرفت و من زنگ زدم 110. بعد از 2 ساعت و 4 بار تماس گرفتن، یه مامور از کلانتری 118 ستارخان اومد. وقتی ماجرا رو توضیح دادم گفت به ما مربوط نمی شه. با بیسیمش صحبت کرد و گفت بازم مسئله پارکبانه!!! اینگار مسئله براشون زیادی تکراری بود.

گفتم تو روز روشن دارن از مردم پول زور می گیرن پس به کی مربوطه. گفت به شهرداری. گفتم پس چرا فرماندهاتون مرتب تو رادیو میگن جایی که تابلو نداره اگه کسی خواست بابت پارک پول ازتون بگیره سریعا با پلیس تماس بگیرید؟؟؟ گفت رادیو رو ولش کن!!!!!

گفتم پول زور گرفتن از مردم به امنیتشون احیانا ربطی پیدا نمی کنه که پلیس وارد ماجرا بشه؟؟؟؟؟!!!! خلاصه با کلی جر و بحث زحمت کشید یه گزارش نوشت که من برم دادسرا...

تو این دو سه ساعته حدود بیست سی نفر از شهروندان محترم اومدن و در محلی که تابلو نداشت پارک کردن و پول زور رو دادن و رفتن...


سرانجام به این نتیجه رسیدم که هر چی سرمون میاد حقمونه... خلایق هر چه لایق.




بابا هر تابلو تا 15 متر اینور و اونورش اعتبار داره چرا پول زور می دین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر مردابی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام عزیز



من احمق هم چند بار به این پارکبانان پول دادم ... خوب آدم رو مجبور می کنند علی جان

اصلا موفق شدی حرفتو به کرسی بنشونی ... نمی شییمممممممم خوب

دور از جونت

علی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

راست میگی علی جون. وضع مردم ایران در زمینه دفاع از حقوقشون اسفناکه. آدم یاد داستان شاه و وزیر و پل می افته.
من خودم حتی یک ریال هم پول زور ندادم و نمیدم. حتی در روزهای تعطیل هم که میرم درکه اگه کسی بخواهد پول بگیره، اول توضیح می دم که روز تعطیل حق نداره پول بگیره و جرم مرتکب شده و بعد مشخصاتش رو برمیدارم. پیشنهاد میکنم با شهرداری و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان همکاری کنی و کارت افتخاری هم داشته باشی.
بیشتر مردم ما الان شدند شاه سلطان حسین. همون شاهی که در زمان حمله افغان ها به جای جنگیدن، تا در اتاق خوابش عقب نشینی کرد.

علی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

برای همکاری با شهرداری مسیر زیر رو دنبال کن. یه کمی پیچ داره، ولی میرسی
http://1888.tehran.ir/
ثبت ناظر جدید در بالای سمت راست صفحه رو بزن . در صفحه بعدی روی ثبت پیام کلیک کن. در صفحه بعدی روی "ناظر جدید" کلیک کن. فرمی که باز میشه رو ثبت کن و منتظر باش از شهرداری باهات تماس بگیرند.
برای سازمان حمایت رو یادم رفته. شماره اش رو بگیر و بپرس.
در مورد سازمان بازرگانی هم بهترین راه اینه که حضوری بری درخواست بدی. عکس و کپی مدارک شخصی و شغلی هم داشته باش. بلوار کشاورز، ضلع جنوبی بلوار بین ولیعصر و دانشگاه تهران بود (شاید هم بین هفت تیر و ولیعصر). تاکسی ها میدونند. یه کد ناظر بگیر و یه دفترچه برای ثبت تخلف.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد