سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

امام رضا

پادشاه ملک ایران سرور اهل یقین 

فاتح فلب هزاران مردم ایران زمین 

یک نظر بر زائر کویت نما ای شاه من 

گریه‌های این گدای درگهت را هم ببین 

 

 

 

 

ولادت امام رضا مبارک باد

نظرات 5 + ارسال نظر
delak جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

یادم می آید در آن شب طوفانی ......
در آن شب که باد بیداد می کرد و ظلمها می نمود با هم آشنا شدیم
خیلی ساده اسم هم را پرسیدیم و شدیم " دوست "
بعد ها که همدیگر را بیشتر می دیدیم
من احساس می کردم که فزون از حد دوستت دارم
" پاکیت " خلوصت " سادگیت " ................
سلام
اوینار به روز است
منتظر حضور بهاری و نظرات سازنده شما هستم

بازم سلام



اشعارهای خودتون واقعا زیباست بهتون تبریک میگم قلم توانمندی دارین



بارم تبریک و بای

پری وش دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام آقای سی وشش ساله
خوب هستید؟
شما دفتر شعری دارید؟
ممنون میشم به وبم تشریف بیارید

تارا نویسنده وبلاگ رفیق لحظه هایم ب دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ق.ظ http://aroosebandari.blogfa.com

سلام علی جان مرسی که سر میزنی .


میلاد با سعادت امام هستم امام رضا (ع) رو بهت تبریک میگم .


در پناه حق .

به روزم باز

تقصیر تو نبود!
خودم نخواستم چراغ ِ قدیمی خاطره ها،
خاموش شود!
خودم شعرهای شبانه اشک را،
فراموش نکردم!
خودم کنار ِ آرزوی آمدنت اردو زدم!
حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند،
نه تو چیزی بدهنکار ِ دلتنگی ِ این همه ترانه ای!
خودم خواستم که مثل زنبوری زرد،
بالهایم در کشکش شهدها خسته شوند
و عسلهایم
صبحانه کسانی باشند،
که هرگز ندیدمشان!
تنها آرزوی ساده ام این بود،
که در سفره صبحانه تو هم عسل باشد!
که هر از گاهی کنار برگهای کتابم بنشینی
و بعد از قرائت بارانها،
زیر لب بگویی:
«-یادت بخیر! نگهبان گریان خاطره های خاموش!»
همین جمله،
برای بند زدن شیشه شکسته این دل بی درمان،
کافی بود!
هنوز هم جای قدمهای تو،
بر چشم تمام ترانه هاست!
هنوز هم همنشین نام و امضای منی!
دیگر تنها دلخوشی ام،
همین هوای سرودن است!
همین شکفتن شعله!
همین تبلور بغض!
به خدا هنوز هم از دیدن تو
در پس پرده باران بی امان،

سهیل سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://soha.blogsky.com

سلام علی آقا بازم مر۳۰ ازاینکه اومدی منابع اون مطلب هم از گروه پرشین استار بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد