سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

ولنتاین و سپندارمذگان

دوباره به ایام ولنتاین نزدیک می شویم و بحث داغ خوب یا بد بودن پاس داشت این روز غربی در فضای مجازی مطرح است. آنچه در این بین مهم به نظر می رسد، این است که چه خوب می شد جوانان عزیز وطنم قبل از انجام هر کاری راجع به آن تحقیق و بررسی نموده و سپس با داشتن اطلاعات کافی تصمیم گیری نمایند. فکر می کنم با من موافق باشید که تقلید کورکورانه در هیچ موضوعی جالب و صحیح نیست و خصوصا نسل تحصیل کرده هموطن باید انتخاب هایی با چشمان باز داشته باشند تا خدای نکرده در آینده احساس پشیمانی و یاس ننمایند.

  

 


 دوست عزیز، هموطن پارسی، آینده ساز میهن، اینکه برای عشق زندگیتان جشن گرفته و کادو بخرید، قطعا اقدامی زیبا و دلنشین است. اما چرا برای این کار از سنت پدران با فرهنگمان که قدمتی هزاران ساله دارد و با فرهنگ و تربیت و جامعه ما دارای نزدیکی بیشتری است، استفاده نکنیم.

عزیزان دل، با سپندارمذگان چقدر آشنایی دارید و در موردش چه می دانید؟ خواهش می کنم قبل از اقدام به بزرگداشت ولنتاین، حتما در مورد سپندارمذگان مطالعه مختصری بفرمایید و بدانید ما از دو سو مورد تهاجم فرهنگی قرار داریم و هر دو جریان خواهان خالی کردن فرهنگ نسل جوان از سنت های قوی و پر معنای پدرانشان هستند. این دو جریان یکی جریان فرهنگی غرب و دیگری جریانی است که ارزش های قبل از اسلام را هدف گرفته و هر دو در تلاشند تا جوان ایرانی از گذشته باشکوه وطنش چیزی نداند و علاقه ای به آن  نشان ندهد.

برای راحتی کار شما عزیزان، لینک پستی را که سال 88 در همین وبلاگ قرار دادم، برایتان آورده ام.


http://sahargaheomid.blogsky.com/1388/11/29/post-251


خداوند نگهدار ایران و فرزندانش باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
زیزا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ب.ظ http://zizaa.blogsky.com/

سلام
جالب بود

سلام دوست عزیز
از لطفتون سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد