سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

من همون مریض بعدی هستم!


اخیرا خبری بود مبنی بر اینکه: "پزشکانی که با عجله ویزیت کنند جریمه می شوند"

قبل از این قانون:

بیمار: سلام آقای دکتر!

دکتر: مریض بعدی!

بیمار: من همون مریض بعدی هستم! تازه وارد اتاق شدم!

دکتر: بیا این برگه رو بگیر! داروهات رو بخور خوب میشی!

بیمار: اما منکه هنوز نگفتم چه بیماری ای دارم!

دکتر: شما داری علم منو زیر سئوال می بری! تو سلام کنی من دردت رو می فهمم!

بیمار: اما شما چطور فرصت کردی به این زودی این همه دارو رو برام بنویسی؟!

دکتر: دقت کنی می بینی برگه کپی گرفته شده است! این روزها درد اکثر مریض ها مشترکه! اینقدر دارو برات نوشتم که بالاخره یکی اش اثر کنه و خوب بشی!

بیمار: قرص هام رو کی بخورم؟!

دکتر: ای بابا! چقدر وقت می گیری تو! اجاره مطبم هم در نمی یاد! نصفش رو صبح بخور، نصفش رو شب! بیمار بعدی!

بعد از این قانون:

بیمار: سلام آقای دکتر!

دکتر: سلام عزیزم! بفرمایین!

بیمار: اگه میشه یکدونه دیگه از همون نسخه های کپی شدتون بدین!

دکتر: چقدر عجله داری شما!

بیمار (با خوشحالی): یعنی می خواین معاینه ام کنین؟! بگم دردم از کی شروع شده؟!

دکتر: حالا چه عجله ایه! بیا با هم جدول حل کنیم! فوتبالی که دیشب دیدیم رو تحلیل کنیم ... واستا برات یک قهوه بیارم!


منبع: عصر ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد