سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سانحه هواپیما و ...

امروز در خبرها شنیدم که یه هواپیمای دیگه تو مشهد دچار سانحه شده. چند روز پیش هم سانحه قطار رو داشتیم. از اول امسال هم چندین سانحه سقوط هواپیما. اگه فقط یه دونه از این سانحه‌ها تو یه کشور آسیایی مثل کره جنوبی، مالزی یا سنگاپور اتفاق می‌افتاد، تا استعفای رئیس دولت هم پیش می‌رفت اما اینجا چی؟؟؟؟ 

مملکت جالبی داریم. هیچکس مسئولیت مشکلات رو به عهده نمی‌گیره و در عوض، کوچکترین موردی که بشه باهاش تبلیغات کرد رو در حد یک پیروزی بین‌المللی تو بوق و کرنا می‌کنند. قیمت اجناس مصرفی روز به روز که چه عرض کنم، حتی ساعت به ساعت گرون می‌شه ولی قیمت جون آدما و آبروشون هر لحظه ارزونتر. 

چرا کسی پیدا نمی‌شه به حضراتی که داعیه مدیریت جهان رو دارند، بگه که حداقل مملکت خودتونو به یه حداقل قابل قبول برسونین بعد لاف بزنید. دلمون خوشه که مجلسی داریم که نماینده‌هاش ادعای مستقل بودن دارن ولی بعد از این همه فاجعه، وزیر مربوطه سر و مر و گنده سر جاشه و به ریش ملت می‌خنده. تازه به شهرداری بابت تاخیر چند روزه تو پروژه توحید گیر می‌ده. البته یادمون نرفته که ایشون استاد افتتاح پروژه‌های بزرگی هستند که تا سالها بعد از افتتاح قابل بهره‌برداری نیست. من که خودم ندیدم ولی دوستان و اقوامی تو شیراز و زاهدان دارم که می‌گن زمان برای پروژه‌های راه‌آهن شیراز - اصفهان و بم زاهدان که قبل از انتخابات با تبلیغ فراوان افتتاح شدند، به عقب برگشته و این پروژه‌ها از نظر آمادگی جهت بهره‌برداری از زمان افتتاح عقبترند. 

به هر حال امیدوارم به زودی مدیران بی‌لیاقت درون دولت و مجلس و قوه قضائیه و بقیه ارگانها و سازمانها محو شوند.

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر مردابی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ



برای امیدواری دادن و امیدوار بودن توی این مملکت باید بگم که تنها کشوری است که ناامیدی ،‌بهترین درمان برای امیدوار بودن های الکی است ...

پس برای امیدواری به خودمان باید تا می توانیم نفس نکشیم ... نفهمیم ،‌نخندیم و خر بماننننننننننننننننننننننننننننننننننیم (‌البته جسارت نباشه ... )

تسلیت به خانواده های عزیزشون ...

سلام دوست عزیز
این پیغام رو ۵ بار ارسال کردی. اگه موافقی ۴ تاشو حذف کنم

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://narenjesabz2.blogsky.com

سلام
ممنون از پیامتان
خدا میداند می خواهند با این حوادث عمدی چه سناریویی را اجرا کنند
موفق و سربلند باشید

پروین دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ http://abi-vafa-eshgh.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون

نیلوفر مردابی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ



سلام علی جان

مشکل از کامنتدونی بود ... ببخشید ... چون ارور میداد که کد تایید رو اشتباه وارد کردید و من مجبور بودم دوباره تایید کنم که اینطوری شده ...

شرمنده ... و ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد