سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

پیشرفت فوتبالی

تیم ملی فوتبال ما باز هم باخت و اینبار به قطر. قرار انشاءالله به زودی به مالدیو و گوام و جزایر موریس هم می‌بازیم. یادش به خیر ۴ سال پیش که تیم یک بازی مانده به پایان بازی های مقدماتی صعودشو قطعی کرد، آقایون فرمودند که دیگه جام جهانی رفتن که دیگه کاری نداره. حالا باید به صعود از گروه فکر کنیم و چهار سال دیگه (یعنی سال ۲۰۱۰) باید جزء ۴ تیم اول جهان قرار بگیریم. البته فکر می‌کنم آقایون به این وعده شون تا پایان جام جهانی عمل کنند فقط باید لیست اعلام از سوی فیفا رو سر و ته کنیم که کار چندان مشکلی نیست.  

خوب دیگه پیشرفت به این می‌گن دیگه مگه نه؟!!!!

دیروز یه خبر دیگه هم داشتیم و اونم سرمربی شدن علی دایی در تیم پرسپلیس بود. شخصا متاسفم که عده‌ای نذاشتن امسال پرسپلیس نتیجه بگیره. امسال بر عکس سال‌ قبل این تیم ۴ بازیکن خوب خارجی استخدام کرد به همراه یک مربی بزرگ (مربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۰۲ - البته توجه داشته باشید که کرواسی معمولا یکی از صادر کنندگان بزرگ مربی در دنیاست). 

حالا آقای کاشانی با یک دیدگاه غیر منطقی که فقط به بازیکن و مربی ایرانی اعتقاد دارد، یکی یکی خارجی‌های این تیم را فراری می‌دهد. اول وسلی برازیلیا بعد هوار محمد و حالا هم کرانچار. 

البته من شخصا آقای دایی رو دوست دارم و براش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی فکر کنم باز هم بعلت نتیجه نگرفتن تیمش توی استادیوم ها باید فحش بخوره ... 

کاش نمی‌اومدی آقای دایی

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر مردابی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ




بعضی ها هر چی فحش بخورن کمشون هستش ...
البته اینها یاد گرفتن هیچ وقت به خودشون نگیرن ...

پس خوش اومدیددددددددددددددددددددددددد آقایااااااااااااااااااااااااااان

یلدا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

شما فعلا غصه فوتبال و نخور .جون آدما مهم بود که اون هم دیگه ارزشی نداره. بقیه چیزا فرعیاته............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد