سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

قرآن من

 
قرآن ! من
شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی
ساخته ام که هر وقت در کوچه مان
آوازت بلند می شود همه از هم
می پرسند " چه کس مرده است؟ "
چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا
ترا برای مردگان ما نازل کرده است .


قرآن ! من شرمنده
توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک
افسانه موزه نشین مبدل کرده ام .
یکی ذوق می کند که ترا بر روی برنج
نوشته،‌یکی ذوق می کند که ترا فرش
کرده ،‌یکی ذوق می کند که ترا با
طلا نوشته ،‌یکی به خود می بالد که
ترا در کوچک ترین قطع ممکن منتشر
کرده و ... ! آیا واقعا خدا ترا
فرستاده تا موزه سازی کنیم
؟

قرآن ! من
شرمنده توام اگر حتی آنان که ترا
می خوانند و ترا می شنوند
،‌آنچنان به پایت می نشینند که
خلایق به پای موسیقی های روزمره

می نشینند . اگر چند آیه از ترا به یک
نفس بخوانند مستمعین فریاد میزنند
" احسنت ...! " گویی مسابقه نفس
است ...

قرآن !‌
من شرمنده توام اگر به یک فستیوال
مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره
صفحه ،‌خواندن تو آز آخر به اول
،‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟
ای کاش آنان که ترا حفظ کرده اند
،‌حفظ کنی ، تا این چنین ترا اسباب
مسابقات هوش نکنند .

خوشا به
حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو
.
آنانکه وقتی ترا می خوانند
 چنان حظ می کنند ،‌گویی که
قرآن همین الان به ایشان نازل شده
است. آنچه ما باقرآن کرده ایم تنها
بخشی از اسلام است که به صلیب
جهالت کشیدیم


--
...جایی در پشت
ذهنت ، به خاطر بسپار که اثر انگشت
خداوند بر همه چیز هست.
نظرات 3 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://setareman.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری دوست عزیز می دونی وبلاگت معدن طلاست از این رو من برات یک پیشنهاد دارم که از فضای خالی وبلاگت برای هر کیلیک روزی 1000 ریال می گیری یعنی اگر شما روزی 10 کیلیک از طرف بازدید کننده گان داشته باشی 10000 ریال در روز درامد خواهی داشت پس برای اینکه بخواهی روزی بیشتر از این کلیک داشته باشی باید تعداد بازدید کنندگان سایتت را بالا ببری بلاگرهایی هستند که از یک وبلاگ ساده روزی دهها هزار تومان کسب درآمد دارند پس بهتر است شما نیز عجله کنید و تا دیر نشده زمان را از دست ندهید و روی آدرس زیر کلیک کنید تا زمان را از دست ندهید.
http://www.oxinads.com/?i=23837
بله دوست عزیز شما هم می توانید جزو خوش شانس ترین افراد باشید اگر عجله کنید. و این می تواند یک شروع کسب درآمد برایتان باشد.
اگر پیشنهادم را پذیرفته باشی پس از ثبت نام و شروع به فعالیت برایم اطلاع بده تا راه پیروزی بیشتر را برایتان بنویسم.

با تشکر
سارا

نیلوفر مردابی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ



سلام دوست خوبم

راستی قسم راستمون هم به قرآن هستش ... خیلی از موادفروشها و دزدها و بیناموس ها رو دیدم که به قرآن و خدا قسم میخورن ...

به قرآن من ندزدیدمش ... به قرآن که من مواد نمی فروشم - به قرآن که من معتاد نیستم ----

به قرآن که قرآن را نشناختییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم ... همانطور که خدا رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

انعکاس آب یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ http://enekaseab.blogsky.com

جدا ها.یادمون رفته که این کتاب مقدس برای چیه.من که خودم شخصا علاقه ای به شنیدن صدای این قاریها ندارم.چون دقیقا یاد بهشت زهرا و مراسم ختم میافتم.حرف این دوستمون تو کامنت قبلی رو هم قبول دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد