سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

قبض برق

به قبض‌های برقتون توجه کردید؟!! 

قیمت برق ظاهرا نسبت به پارسال تغییر نکرده است (به استناد مبلغ درج شده روی قبض‌های پارسال و امسال) اما من که ۲۰٪ نسبت به پارسال بیشتر برق مصرف کردم، باید ۸۹٪ بیشتر هزینه پرداخت کنم!!! البته این میزان هیچ ربطی به عدم رعایت الگوی مصرف نداره (که تعیین خود اون هم جای سئوال داره و معلوم نیست منی که تمام لامپ‌های منزلم کم مصرفه و از کولر گازی و کتری برقی هم استفاده نمی‌کنم چطور بیش از الگوی مورد اشاره برق مصرف میکنم؟) 

به شماره تلفن پاسخگویی روی قبض هم زنگ زدم ولی طرف مقابل نه تنها کمکی نکرد بلکه منو به یه نفر دیگه پاس داد که اونهم فقط حضوری جواب می‌ده و لابد من هم بعد از صرف حداقل یه نصف روز از وقت پر ارزشم اینطور می‌شنوم که ‌‌« همینه که هست و برو قبضتو پرداخت کن تا برقت قطع نشده». 

کاش آقایان به جای عوامفریبی و دروغ گفتن در خصوص عدم افزایش قیمت، راست و حسینی می‌گفتن که برق گرون شده. لطفا شما هم این مقایسه رو انجام بدین و اگه نتیجه‌ای که من گرفتم درست نبود منو از گمراهی و ضلالت در بیارین. ممنون می‌شم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر مردابی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ



بابا ، گیر دادی به این قبض برقهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چرا پنیر و ماست و لبنیات رو نمی گی ؟؟؟؟‌میگن اینها گرون نشده ولی وقتی در پنیر رو باز می کنی دقیقا سه انگشت فاصله داری تا برسی به قالب پنیری که ته ظرف بسته بندی شده چسبیده ... همینطور ماست و غیره رو .... بعدشم میگن که گرون نشده خوب گرون می کردن بهتر از این بود که از داخل قوطی می دزدیدنش !!!!

بعدشم برق رو وله لش ... گاز رو بچسب !!!! اینم توی این زمستونی که در راه هستش !!! جالب ترش اینه که توی سال اصلاح الگوی مصرف هستیم ... ولی بخدا مگه ما گاز مصرف کردیم که امسال هم باید سرما و قطع گاز داشته باشیم ... میگی نه ؟؟؟!!!!! باور کن چون دارم از منبعش حرف میزنم !!!!!
آخه بابا جون گاز رو با نون نخور قطع میشه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نفتم که سرسفره هامون هستش بسه دیگه مملکت گل و بلبل و البته آزادی اونم در حد مطلقششششششششششششششششششششش

خدا وکیلی طنز نویس خوبی هستی. کلی خندیدم.

زورق خیال یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.tanoreh.blogfa.com

سلام

فکر کنم یادتون رفته ما تو ایران زندگی می کنیم ایران سرزمین شیران

یلدا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام عزیزم.
همینه که هست. یا پول زور وده یا حرف زور بشنو.
طاقتشو نداری یه فکری به حال مهاجرت به اونور آب کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد