سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

عصاره سیر و لیمو ترش

۱- مصرف عصاره : اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شده ، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد . زیرا گرفتگی ( 30 CC رگها پس از این ، شما را آزار نخواهد داد . فقط کافی است ، روزی نصف استکان ( معادل از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد .  

2 - طرز تهیه : تعداد 30 حبه ی سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش ( شیرازی ) با پوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید ، در هم زن ( میکسر ) بریزید . پس از آن که همه ی محتویات در میکسر له شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و ب جوشانید ( نکته ی مهم : فقط و فقط ، یک بار جوش بخورد ) . پس از سرد شدن ، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید . 

3 - مصرف : 30 ) از این مایع ( به اختیار خ ود CC همانطور که قبلانیز گفته شد ، روزانه نصف استکان ( معادل تان قبل یا بعد از غذاهای اصلی ) میل نمایید . پس از سپری شدن سه ( 3 ) هفته از مصرف مداوم این عصاره ی طبیعی ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است . تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خود باز خواهد گشت .

نظرات 4 + ارسال نظر
سردبیر نارنج سبز فرهنگی ادبی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://narenjesabz.persianblog.ir

سلام
ممنون از پیامتان
راستی این را که نوشتی امتحان کردی؟
اگه جوابت آره است بگو الان چه احساسی داری؟

مشغول امتحان کردنم.

زورق خیال یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.tanoreh.blogfa.com

سلام مرسی از اطلاعات مفیدتون

یلدا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام دوستان.
من از اون دنیا تماس میگیرم.هر کی می خواد بیاد پیش من کافیه ۱بار این معجونو بخوره. منتظرتونم.

سعیده جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://saeideh ysz

من از اولین استفاده احساس برطرف شدن سو هاضمه را دارم ....و در نتیجه اعصابم هم راحت تر شده ...میخواهید باور کنید یا نکنید....من کلسترول بالا هم دارم....

خوشحالم که موثر بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد