سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سیگار و دعا

 

در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد: «فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟»

ماکس جواب می دهد: «چرا از کشیش نمی پرسی؟»

جک نزد کشیش می رود و می پرسد: «جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن هستم، سیگار بکشم.»

کشیش پاسخ می دهد: «نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است..»

جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند.

ماکس می گوید: «تعجبی نداره.. تو سئوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم.»

ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: «آیا وقتی در حال سیگار کشیدنم می توانم دعا کنم ؟»

کشیش مشتاقانه پاسخ می دهد: «مطمئناًً، پسرم. مطمئناً..»  

 

 

منبع: ایمیل یکی از دوستان

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

نظر یادتون نره
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

نیلوفر مردابی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ



سلام دوست عزیز

حالتون چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌

من همیشه از خوندن پست های شما لذت بردم ...
شاد و سلامت باشید ...
ادما مثل کتابن:
از روی بعضی ها باید مشق نوشت.
از روی بعضی ها باید جریمه نوشت.
بعضی ها رو باید چند بار خوند تا معنی شونو فهمید.
و بعضی هارو باید نخونده دور انداخت.
کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه حاشیه ای از یاد
رفتنی.

یلدا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام.
زیبا بود.نحوه بیان کردن مطالب خیلی تاثیر گذاره.

زورق خیال یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.tanoreh.blogfa.com

سلام

این نشون می ده تو مذهب همیشه راهی برای فرار کردن راهی برای به دست اوردن هست
باید مواظب بود که مبلغ دین کیست و چه جوری می شه ازش پرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد