سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

زن‌ها بیشتر از مردها نقشه می‌کشند

روانشاسان اروپایی در جدیدترین تحقیقاتشان اعلام کرده‌اند که زنان بیش از مردان در ذهنشان نقشه قتل همسرانشان را طراحی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ام‌اس‌ان نیوز، زنان به دلیل ناتوان بودن در ابراز خشم‌شان در حین بروز اختلافات خانوادگی، نقشه قتل همسرانشان را ذهن طراحی می‌کنند و در تخیلاتشان از شوهرانشان انتقام می‌گیرند.

بسیاری از زنان با آغاز مشاجره و دعواهای خانوادگی به دلایل گوناگون در ابراز عقاید و نظراتشان ناتوان هستند و خشمی سرخورده در وجودشان شکل می‌گیرد و این عصبانیت فروخورده در بلند مدت زندگی خانوادگی‌شان را دستخوش تغییرات قرار می‌دهد.

روانشناسان اروپایی معتقدند که تنها ابراز خشم در هنگام مشاجره خانوادگی و کنترل خشم پس از اتمام دعوا می‌تواند حس انزجار از زندگی را در زنان کاهش دهد و جلوی بروز فجایع خانوادگی را سد کند. 
 
 
منبع: تابناک
نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام.
واقعا متاسف شدم که این آقایون اسم خودشون رو محقق گذاشتن ،ولی کوچکترین شناختی نسبت به خانمها ندارن. عزیز دل برادر ! این موجودات ظریف وبه ظاهر شکننده... دارای قلبی اکنده از مهر و عطوفت و بزرگواری هستن و با توجه به گذشت زیاذشان و همچنین در نظر گرفتن شان خودشان و خدشه وارد نکردن به حرمت خانه از ابراز خشمشان جلوگیری میکنن. این ناتوانی نیست. اسمش قدرت بالای درونی است که مردها سالهاست به دنبالش هستند و کتابهای روانشناسی بیشماری که در این رابطه چاپ شده،گویای این واقعیت است. وگرنه اگر حیای یک خانم از او گرفته شود، به راحتی می تواند دهانش را باز کرده والفاظ خشن، رکیک،غیر رکیک و هر آنچه را که شما بخواهید به راحتی از آن خارج کند.
متاسفانه این جور خانمها هم تعدادشون داره زیاد میشه. چرا؟ چون میخوان تو این دنیای ناامن حق پایمال شده مادر و مادر بزرگ و صد نسل قبلشونو از مردها بگیرن.
درسته که فکر وعملشون غلطه ولی این حرفهای صد من یه غازه که تحریکون می کنه.

با نظرت راجع به حیا کاملا موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد