سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

خاتمی به ادعای احمدی نژاد پاسخ داد (به نقل از قلم نیوز)

قلم - سید محمد خاتمی به ادعای اخیر محمود احمدی‌نژاد که غم‌انگیزترین لحظه زندگی‌اش را لحظه‌ای دانسته بود که به قول او، «رییس جمهور سابق کشور به آن وضع به فرانسه رفته و آن نامرد یک قدم از پله‌ها پائین نیامد» پاسخ داد.

به گزارش قلم نیوز، سید محمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات عصر روز شنبه در سخنرانی میان مردم اهواز به چگونگی استقبال ژاک شیراک در سفر خود به فرانسه پرداخت و آن را با سفر محمود احمدی نژاد، رییس دولت نهم به آمریکا و سخنرانی در دانشگاه کلمبیا مقایسه کرد. همچنین به تصویب دو مصوبه ی سازمان ملل، یکی گفت و گوی تمدنها در دوران اصلاحات به پیشنهاد خاتمی و دیگری درباره ی هولوکاست به نفع رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات احمدی نژاد اشاره کرد.

خاتمی گفت: « مردم ما مسئولانی می‌خواهند که نماینده ی عزت مردم در سراسر کشور و گیتی باشد. خواهران و برادران! چقدر فاصله است میان مسوولی که وقتی به یک کشور خارجی می‌رود، وقتی به فرانسه می‌رود علی‌رغم اینکه پروتکل کاخ الیزه این است که رییس‌جمهور از پله‌ها پائین نیاید دو بار این رییس‌جمهور پائین آمده است، یک‌بار آن برای رییس‌جمهور شما بوده است.

چقدر فاصله میان این حادثه که نشانه عزت ملت ایران است تا اینکه در یک دانشگاه بزرگترین اهانت‌ها به رییس‌جمهور ایران بشود.

چقدر فاصله میان است میان دو حادثه دو اجماع جهانی، یک اجماع فراگیر برای ملت ایران و به نام ملت ایران و برای تصویب اجماعی گفتگوی تمدنها به عنوان پارادایم و سرمشقی برای صلح و یک اجماع، اجماع جامع برای محکوم کردن ایران و برای حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی و اینکه بگویند حادثه ی هولوکاست یک حادثه ی ابدی است. میان این دو اجماع فاصله از زمین تا آسمان است. »

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://mohammadhadi.blogsky.com

سلام
به من سر بزن و به هر کی که میخای رای بده.

هفت رنگ دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد