سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

نامه ای به وزیر

جدیدا اتفاقی برام افتاد که واقعا عجیب بود. 7 خط تلفن مربوط به فروشگاه رو می خواستم به اندازه یک خیابان جابه جا کنم. قاعدتا هزینه انتقال هر خط بر اساس تعرفه ای که تو امور مشترکین مخابرات به دیوار زده شده، ده هزار تومان است و برای هفت خط، هفتاد هزار تومان. اما بعد از گذشت 45 روز و صرف هزینه حدود 4 میلیون تومان، خطوط تلفن منتقل شد. اما ناخودآگاه و وسط مکالمه قطع می شود. لذا تصمیم گرفتم برای آقای آذری جهرمی از طریق صفحه اینستاگرامشون پیام زیر رو جهت آگاهی ایشون از اوضاع شرکت مخابرات و همچنین چنانچه لطف کنند و توجیهی برای این موضوع داشته باشند، جهت آگاهی خودم متن زیر رو ارسال کنم. این متن رو از طریق این وبلاگ منتشر می کنم و چنانچه جناب وزیر پاسخی به اینجانب بدهند، پاسخ ایشان را هم منتشر خواهم کرد:

 

 

سلام جناب وزیر
از شرکت مخابرات گله دارم.
اینجانب مغازه ای در بازار آهن شادآباد مجتمع پارسیان در اجاره داشتم که بواسطه افزایش اجاره بیش از دو برابر، مجبور به تخلیه گردیدم. در مغازه فوق ۷ خط تلفن دایر بود. مغازه ای در یک خیابان آنطرف تر، خیابان عزیزی مجتمع رضا دیده و پسندیدم. از آنجایی که شنیده بودم این مجتمع مشکل تلفن دارد، به مخابرات ابوذر در خیابان شمشیری مراجعه کرده و کتبا سوال کردم که امکان انتقال خطوط به از مجتمع پارسیان به مجتمع رضا وجود دارد یا خیر.
چند روز بعد خانمی تماس گرفته و گفتند مشکلی وجود ندارد. لذا پس از دریافت پاسخ مساعد مخابرات، قرارداد مغازه جدید را بسته جهت انجام امور انتقال به مخابرات مجددا مراجعه کردم.
اینبار پرسنل امور مشتریان مرکز فوق با لحنی عاقل اندر سفیه گفتند که به این سادگی نیست و باید ابتدا بستر خریداری کنی و ....
این اتفاق روز اول خرداد افتاد. با آنکه درخواست خرید بستر هم دادم ولی حدود ۴۵ روز طول کشید تا امروز بالاخره خطوط تلفن اینجانب وصل گردید و اما
چرا همکاران مخابراتی شما از ابتدا این مدت و هزینه سنگین ( حدود ۵ میلیون برای خرید مودم جدید و دستگاه گیت وی) را در پاسخ به نامه مکتوب اینجانب ندادند.
چرا این هزینه سنگین فقط برای انتقال خط باید توسط مشتری پرداخت شود؟
چرا بار هزینه های اضافی بر دوش مردم است؟
اگر پیگیری بفرمایید ممنون میشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد