سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سلام جام جهانی

پیروزی غرورآفرین ملی پوشان فوتبال کشورمون رو مقابل کره و صعود به جام جهانی تبریک می گم. به امید پیروزیهای بزرگتر

نامه ای به رئیس جمهور

جناب آقای دکتر روحانی

با سلام

ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی ارزشمند شما در انتخابات ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما در راستای خدمت به ایران و ایرانیان، مختصری وقت شما را می گیرم و نکاتی چند را به حضورتان ارائه می دهم.

1- رئیس جمهور محبوبم، شما خود بهتر واقفید که عزت خدادادی است و هر که را او بخواهد عزیز دارد و هرکه بخواهد ذلیل. پس شکر این عزت به جای آر تا عزتت افزون شود و اما چگونه؟!!!

خدمت به خلق خدا، مقدم دانستن منافع ملی بر منافع جناحی و شخصی و منافع اکثریت به منافع اقلیت، راستگویی و صداقت و ...

 


2- شما خود بهتر می دانی که جمع کثیری از هوادارانتان حتی تا یکی دو روز مانده به انتخابات قصد رای دادن نداشتند و در دقیقه 90 رای به شما را تنها روزنه امید برای اصلاح کشور تشخیص دادند. پس ملتمسانه استدعا دارم این امید کم رنگ را نا امید مکن.

3- توی این 4 سال خیلیا اذیت شدن. تعدادی کشته شدنف تعدادی زخمی شدنف تعدادی زندانی شدن و ... راه حل رو آقای هاشمی تو آخرین نماز جمعه اش گفت. لطفا پیگیری کنید.

4- امیدوارم 8 سال بعد که یک نفر جدید قرار شد بیاد روکار، طوری محبوبیت داشته باشید که نامزدها نزدیکیشون به شما رو به عنوان امتیاز مهم روش مانور بدن.




به امید بازسازی وطن ویران شده مان

 

چرا به لوله ای که آب از آن خارج می شود می گوییم "شیر"


در سال های دور ایران؛ تنها دوشهر بیرجند و تبریز آب لوله کشی داشتند  که آن صنعت را از روسیه به امانت برده بودند و در کلان شهری مثل تهران  مردم از آب چاه که تمیز و سالم نبوداستفاده می کردند.در شهر تهران تنها سه قنات وجود داشت که آن هم متعلق به سه سرمایه دار تهرانی بود. یکی از این قنات ها که به سرچشمه معروف بود(و هست) متعلق به سرمایه داری بود که بچه دار نمیشد. او نذر کرد اگر بچه دار شود؛ برای تهرانیان آب  لوله کشی فراهم کند.  ادامه مطلب ...

انتخابات

بعد اطلاعیه جناب خاتمی مبنی بر حمایت از دکتر روحانی تصمیم گرفتم که به ایشون رای بدم. خدایا روزگار شادی و طراوت را به این مملکت و مردمانش باز گردان. آمین یا رب العالمین.

شادباش

اعیاد شعبانیه مبارک

برخورد در «سمیرم» به دستور قالیباف بود

شرق نوشت: بر طبق مصوبه وزارت کشور درخصوص تقسیمات کشوری در سال ۸۲ قرار بود منطقه «دهاقان» اصفهان تبدیل به شهرستان شود و به دنبال آن بخشی از شهرستان سمیرم هم به آن ضمیمه می‌شد. این تصمیم اعتراض اهالی این شهرستان را به دنبال داشت که در نهایت به درگیری آنها با نیروی انتظامی و زخمی و کشته‌شدن چند نفر انجامید. سه سال بعد یعنی در زمان دولت نهم هم درگیری دیگری در منطقه سمیرم اصفهان رخ داد. قضیه دوم از این قرار بود که عده‌ای قاچاقچی با مردم منطقه درگیر شدند. در حادثه دوم که در دولت احمدی‌نژاد رخ داد، هشت‌نفر کشته شدند. این دو ماجرا پس از یک دهه در مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوباره زنده شد. «سعید جلیلی» در مناظره خود خطاب به «محمدرضا عارف» گفت: «شما خیلی از بحث آزادی و مباحث اینطوری مطرح کردید. در زمانی که مسوولیت داشتید اینها آزادی نبود؟ چرا در زمان دولت شما هر اعتراض اجتماعی که می‌شد با بدترین وضع بی‌تدبیری می‌شد. در سمیرم هشت‌نفر در ایذه چهار نفر و ... را کشتند. زیر نظر شورای تامین استان است که دست استانداری‌هاست» در همین رابطه با «سید محمود حسینی» استاندار وقت اصفهان گفت‌وگو کرده‌ایم.  ادامه مطلب ...

بگفتا: این خشوعت توی حلقم(!)


با اجازه نظامی:

«نخستین بار گفتش از کجایی؟»

بگفت: از حزب عشاق کذایی!

بگفتا:نیست جز من اصلح آری!

بگفت: اصلا صلاحیت نداری! 

ادامه مطلب ...