ایرانسل در حالی تبلیغات رنگارنگ و متعدد در مورد اینترنت را به مخاطبان ارائه می کند که الفبای مشتری مداری را بلد نیست یا عمدا رعایت نمی کند. روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشت وایمکس ایرانسل به یکباره و بدون اعلام قبلی قطع شد. برای آگاهی از چند و چون ماجرا به شماره پشتیبان ایرانسل زنگ زدم. پس از حدود نیم ساعت معطلی، (حدود 300 نفر قبل از من قرار داشتند) آقایی فرمودند مشکل شبکه داریم ومعلوم نیست کی بر طرف می شود که البته تا پایان دوشنبه اینترنت وصل نشد. پس از آن بدون هر گونه عذرخواهی و دلجویی از مشتریان، مجددا پنج شنبه بیست و سوم اردیبهشت، از صبح وایمکس قطع گردید. مجددا پس از حدود بیست دقیقه در انتظار تماس بودن، خانمی فرمودند که مشکل به روز رسانی شبکه که دوشنبه قرار بود انجام شود، به درستی انجام نشده و مجددا امروز شبکه قطع شده است. مجددا هیچگونه عذرخواهی و دلجویی از مشتریان در کار نبود و اصولا ایرانسل در شان خود نمی داند که بابت چنین بد قولی هایی از مشتریانش عذر خواهی کند. امروز که جمعه است نیز همچنان سرعت بسیار پایین وایمکس باعث شده کاری را که در ده دقیقه هر روز انجام می دهم را حدود یکساعته انجام دهم.
به گزارش "ورزش سه"، برش نیم ساعته برنامه نود؛ گفت و گو با مسئولان مستقیم حادثه اهواز حیرت آور بود. حیرت بابت شنیدن صداهایی بدون آن که نشانی از مسئولیت و تعهد در آن باشد، بی آن که احساس کنیم برای این مربی و آن مسئول و آن کارمند، جان مردم و طرفداران فوتبال اهمیتی داشته است و انگار همه دنیا همین بازی سه امتیازی با پرسپولیس بود که باید یک جوری به سود میزبان تمام میشده است.
ادامه مطلب ...