سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

مدیریت دولتی

بسته شدن همزمان پنجره نقل و انتقالات دو باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و استقلال، شاهکار مدیران منتخب وزرات ورزش است که تا کنون سابقه نداشته است. آیا زیان های وارد شده بر اثر بی کفایتی مدیران غیر ورزشی به باشگاهها و کلیت فوتبال ما کافی نیست؟

  ادامه مطلب ...

اوضاع و احوال امروز

اوضاع مملکت یه جوری شده انگار مسئولین کلا بیخیال شدن و نشستن ببینن آخرش چی می شه؟

بابا مگه سریاله؟ مگه فیلمه؟ زندگی یه عده زیادی از مردم رو هواست. بابا دیگه خیلیا نمی تونن حتی تو حاشیه شهر خونه اجاره کنن. بچه هایی که آینده ساز این مملکت قراره باشن خیلیاشون دچار سوء تغذیه و اختلالات روانی هستن.

 

ادامه مطلب ...

نامه ای به وزیر

جدیدا اتفاقی برام افتاد که واقعا عجیب بود. 7 خط تلفن مربوط به فروشگاه رو می خواستم به اندازه یک خیابان جابه جا کنم. قاعدتا هزینه انتقال هر خط بر اساس تعرفه ای که تو امور مشترکین مخابرات به دیوار زده شده، ده هزار تومان است و برای هفت خط، هفتاد هزار تومان. اما بعد از گذشت 45 روز و صرف هزینه حدود 4 میلیون تومان، خطوط تلفن منتقل شد. اما ناخودآگاه و وسط مکالمه قطع می شود. لذا تصمیم گرفتم برای آقای آذری جهرمی از طریق صفحه اینستاگرامشون پیام زیر رو جهت آگاهی ایشون از اوضاع شرکت مخابرات و همچنین چنانچه لطف کنند و توجیهی برای این موضوع داشته باشند، جهت آگاهی خودم متن زیر رو ارسال کنم. این متن رو از طریق این وبلاگ منتشر می کنم و چنانچه جناب وزیر پاسخی به اینجانب بدهند، پاسخ ایشان را هم منتشر خواهم کرد:

 

ادامه مطلب ...